woensdag 2 juni 2010

Ik voel me zeer vereerd...



Gisteren berichtte ik over het bootje en het werk van Jurianne Matter, en dat ik verklaard fan ben van haar werk, tot mijn grote plezier reageerde ze hier zelf op. En bovendien voegde ze mijn beginnende blog toe aan haar bloglijst, tussen al die prachtige,inspirerende blogs, ik kan niet anders zeggen dat ik zeer vereerd ben..

Nb, mijn favoriet witte boom, die vaak decor is op mijn foto's, is ook haar ontwerp.


Nb2,misschien onnodig te zeggen dat de bloemen in de vaas, en de lantaarntjes ook werk van haar zijn!

3 opmerkingen:

  1. Het behang (naast de tafeltje en lampjes etc) is geweldig! Van wie is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anna Karina,het behang kocht ik ooit op een rommelmarkt (waar anders)het was helaas maar 1 rol, ik heb er een wandje in een logeerkamer mee behangen, groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is prachtig behang ! Ik had dezelfde vraag...
    Die is nu beantwoord.Ècht vreselijk mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)