woensdag 28 juli 2010

De Ekster Tafeldekster


de laatste tijd
is het een komen en gaan
van visite en logees


dat betekend
heel veel gezelligheid
maar ook:
sjouwen met boodschappen
taarten bakken
bedenken wat je gaat eten
een beetje feestelijk is wel fijn
en de tafel dekken..


maar natuurlijk ook
heel veel afwas..
vandaag ben ik even
alleen
maar morgen komt er een vriendin
daarna weer gasten
in mijn mini b&b..


door mijn verzameldrift
had ik al een titel: de Ekster
ik vind dat ik
er nog een verdien
namelijk
die van Tafeldekster..

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige boel zeg, al die visite. En wat een grappige bijnaam :P

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha wat een mooie naam! en je tafel ziet er prachtig uit op de foto's.
    Grote Groet van een mede ekster :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er supergezellig uit. Ik kom misschien wel eens B&B'en..
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)