maandag 9 augustus 2010

Maandag Wasdag (met nieuwe knijpers)

laatst vond ik
-natuurlijk- op de rommelmarkt
nieuwe wasknijpers
dat is op zich niet zo vreemd
maar deze had ik nog nooit eerder gezien
dat is voor een
Knijper-liefhebber
best bijzonder
zoals eerder vermeld kijk ik in binnen-en buitenland
altijd even welke wasknijpers
ze verkopen
bij de knijpers zat een ongelofelijk gezellig wasmandje
en een schortje 
geborduurd met het woord Knijpers
andere liefhebbers zijn mij voorgegaan
..ik ben niet de enige blijkbaar
die blij word van zo'n
Klein Dingetje
als een wasknijper..

nb.Engelien was zo aardig om te poseren
met het schortje en het mandje

3 opmerkingen:

  1. Wat een kekke knijpers. Echt heel gaaf. En dat schortje! Dat is superleuk. Ik vind het echt heel leuk dat je zomaar tegen zo'n leuke spulletjes aan kunt lopen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, jij kijkt naar knijpers, mij viel het dekentje onder de knijpers het eerste op. Wat een leuk patroontje. Kun je me vertellen welke het is? Of heb je er een beschrijving of tekening van? Niet, is het mogelijk om een close-up te maken, dan kan ik het zelf tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Ingrid, love the pegs and apron. Those are so pretty you would almost forget that you are working! Ha ha....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)