dinsdag 16 november 2010

400 berichten en wat tekeningen

dit is mijn 400ste blog bericht
met zo'n  1000 foto's

als iemand gezegd had, toen ik begon
gedacht had dat ik Zoveel berichten
zou schrijven en foto's zou maken..
- deze was voor mijn eerste give-away
waar 7 mensen op reageerden..-
zou ik denken Waarover Dan?

maar het komt vanzelf
op de een of andere manier..

deze week ben ik maar weer eens
gaan tekenen
het boekje moet bijna op de post
- de tekst links is van Picasso-

deze uilen zijn van papier
ik kocht ze vorige week
-in het echt zijn ze erg leuk..-

dus ik tekende en tekende
in totaal heeft het boekje
80 bladzijden 
best Veel
ik moet er nog een stuk of 10..

af en toe
weet ik even niks
en dan verzin ik maar iets..
ik doe maar wat me zo te binnen schiet


net als met al die blogberichten
ik maak foto's, van van  alles en Nog wat
en dan denk ik s'ochtends
wat zal ik eens Doen
schrijf er wat bij, zonder er al te veel 
over na te denken..

als je me Nu zou vragen
waar de volgende 400 (!) berichten over gaan
kan ik alleen maar zeggen
geen Flauw idee!

34 opmerkingen:

  1. Congratulations on 400! Such a lot of work. Your posts really do brighten my day x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, al die ronde getallen! En tegelijk ook niet teveel aan denken en gewoon doorgaan op de weg die je ingeslagen hebt. Intuïtie is de beste inspiratie denk ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, gefeliciteerd! Wat een mooi getal!
    En je boekje is heel leuk geworden!

    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk Ingrid, de inkijk die je ons hier schenkt, al 400 keren dus...mooi hoe het loopt, zonder nadenken, gewoon...het lijkt alsof je dat voelt al je logjes en net dat maakt dat het zo fijn is om hier mee te kijken en lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om te lezen en vooral ook de foto's te kijken. Gefeliciteerd met zoveel berichtjes.
    Geweldige webwinkel van Nieuw Avontuur trouwens.
    En jouw boekje met tekeningen zou je zo kunnen uitbrengen als boek vind ik.

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Ik geniet elke keer weer van je berichtjes. En je boekje is wonderschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en dat maakt het juist zo leuk bij jou iedere keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je boekje wordt erg leuk.
    Met je blog lekker zo doorgaan.
    Een bezoek hier is steeds weer een feestje.
    Fijne dag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bescheidenheid:
    "ik doe maar wat me zo te binnen schiet"
    Wat mij betreft stijg je echte heel ver boven het gemiddelde uit! Fantastisch!

    Gefeliciteerd met 400 berichten, 1000 foto's, 300 volgers....
    Lekker doorgaan!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het blijft leuk om bij je op bezoek te komen, al 400 berichten lang. En zie ik daar de Seizoenerboom? Ik heb 'em hier ook, wat is ie mooi hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jeetje dat gaat snel! en wat een leuk boekje heb je gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow 400 berichten al! en het boekje is zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke schetsen..
    en amai, zo veel volgers én berichten!
    (er is dus toch nog hoop voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 400e bericht! Ik vind je blog heel inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw 400 berichten ...ik blijf hier ook maar komen...
    En je boekje stikjaloers, en tja zit dus te kijken waar het boekje voor is....kan je mij het vertellen...kan het niet terug vinden...
    En ik zou zeggen als dagelijkse bezoeker...
    Vooral door gaan en nergens over nadenken!!
    alles is super zo als het is geweest, is, en hopelijk nog meer van gaat komen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goh 400 berichten dat is al heel wat. Ik heb ze niet alle 400 gelezen maar het deel dat ik gelezen heb vind ik altijd heel leuk.
    Hopelijk kom ik ooit ook aan 400n nog een 380 te gaan!
    Ik zou zeggen op naar de volgende 400!
    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En ze zijn zo prettig en vooral luchtig om te lezen. Ik weet niet of ik ze alle 400 heb gelezen maar wel veel. Succes met de volgende 399 en meer.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! En ik ben blij dat ik je vandaag via Helmi heb gevonden!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @ annemiek, is inderdaad de seizoener boom
    @ tureluur, het is het sketchbookproject, zie linkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moooooi, je schetsboekje! En volgens mij heeft Picasso gelijk; dus lekker door-tekenen-en-bloggen-en-verzinnen-en-spelen-en-..-en...-en nog veueuel meer blogjes Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben jij toch een leuk mens !
    Kan nog heel veel van jou leren.

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Just keep going - don't change a thing!
    Gill

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

    Ik vind het altijd leuk om hier langs te komen.
    En wat mooi, die boom op het eerste plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ingrid (Punky Wunky)16 november 2010 om 19:49

    Daarom kom ik elke dag kijken om te zien waar je ons nu weer mee verast! Vooral doorgaan en op naar de volgende 400 berichten! Je tekenboek is mooi geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wauw, wauw... en gefeliciteerd natuurlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat!!! En wat een g.e.w.e.l.d.i.g. boekje heb je gemaakt!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastische mijlpaal, gefeliciteerd! En zoveel talenten, wat kun je mooi & leuk tekenen! Geniet van de komende 400 blogs, wij gaan het allemaal ook doen, groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, wat prachtige, geweldige, inspirerende tekeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je 400ste logje! Erg mooie tekeningen! Op naar de volgende 400, ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd!
    Enne die boom...waar heb je die vandaan als ik vragen mag...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @ juffrouw, de boom komt van webwinkel: Seizoener

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat heb je een onwijs leuke tekenstijl!!!
    Heerlijk om naar te kijken en door te worden geïnspireerd... Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)