vrijdag 5 november 2010

Deze week zag ik..

een meisje zitten
onder een paddestoel
om te schuilen voor de regen
~het was wel een beetje zielig~
toen ik later terugkwam
om haar mee te nemen
was ze verdwenen... (och hemel..)

deze week zag is is een initiatief van Daan en Roos
naar een idee van Jill's :today I saw
net als Jill geef ik mijn tekening/collage (A4) weg
vind je dat leuk, laat even een reactie achter
dat kan tot volgende week vrijdag

de tekening van vorige week gaat naar Dutch Apple
als je je adres even zou willen mailen..

17 opmerkingen:

  1. Gelukkig bestaan er Reuze Paddenstoelen ;-) want van zo'n rooie moét je wel vrolijk worden! Fijn weekend (met een vleugje... in de post!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paddestoelen tijd met regen, inderdaad heeft dit meisje geluk met zoiets moois boven haar hoofd om onder te schuilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. misschien was het weer droog
    of mocht ze bij een faun thee en sardientjes komen nuttigen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige tekening is dit,
    ik vind 'm heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig plaatje weer Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...'k zag bij Daan ook een paddestoel waar ik best wel eens onder zou willen schuilen...Maar deze ziet er ook wel errug fijn uit...(hoop dat t goed gekomen is met t meisje...?!)
    (ps heb je mien meel ontvangen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Tikje wit, ik heb je mail Niet ontvangen, probeer het nog een keer als je wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, jij en Daan zaten deze week op 1 lijn ;-) Ook deze is weer super, wat een fijn talent heb je daar zeg!
    Fijn dat ik je vorige tekening mag ontvangen, ik vond hem helemaal bij mij passen en hij gaat een ere plek in mijn CreaBea hoekje krijgen :-)

    Fijne dag!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kHeb de meel nog ns naar je toe gestuurd (lapjeskat!)...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige paddestoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heeft de eekhoorn geen last van de regen, maar ja die moet ook in weer en wind een hele verzameling aanleggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat die paddenstoelen allemaal een andere kleur hebbben.
    Jammer dat het meisje zo verdrietig kijkt......die eekhoorn doet zo z'n best om haar aan het lachen te maken.

    Geniet van het weekend Ingrid !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een kleurige paddenstoelen! Zo mogen ze er van mij wel bij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. twee zielen, een gedachte! Geniet van de herfst
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze is op de rug van de eekhoorn geklommen en mocht voor altijd bij de familie Knabbel wonen.

    Einde

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)