vrijdag 26 november 2010

Deze week zag ik..

de maan die door de bomen scheen
heel veel sterren, gehaakte, papieren
aan de hemel,
en de eerste sneeuwvlokken...

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
naar een idee van Jill: Today I saw

elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
de tekening van vorige week
gaat naar: Aukje
mail even je adres als je wil..

verder wil ik Echt even
iedereen bedanken voor alle
lieve, grappige, zels ontroerende
reacties op de give-away
wat een prachtige persoonlijke verhalen
over Kerstgevoel
Heel erg Mooi....

19 opmerkingen:

  1. Hé ik zag ook sterren ;-) Die van jou smaken naar meer!
    Fijn (sneeuw)weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo begin ik mijn ochtend hier...na de kinderrush...met een kijkje op je blog!
    En die mooie prent wil ik hier wel heel graag ophangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sterrenhemel met sneeuwvlokjes. Het was leuk wakker worden in een beetje witte wereld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stond vanochtend, voor 't eerst sinds weken, uitgerust en echt wakker op! Was dat een voorteken voor dit leuks?? :) Dank je, ik mail mijn adres. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De maan scheen door de bomen... Daarvan krijg ik dan een heerlijk sinterklaas-gevoel! Wat een prachtige tekening. Ze doet me denken aan mijn eigen tuin met grote oude kersenboom, en mijn kleine meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Guarda la luna roepen we hier als we een prachtige volle maan zien. Wat een mooie tekening. Fijne dag! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi weer! ook ik ben aan de haak, 's avonds in bed met een filmoje erbij. Het huis is op de schop dus ineens moeten er kussentjes op krukjes en poppen een dekentje ;-)

    Heel fijn weekend!!
    -x-x-x-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag weer mee met deze prachtige tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tekening! Ik doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk, alsof ze de sterren uit de hemel wil plukken :)
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your drawing is outstanding this week- and they are always good.Really beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, het is weer de tijd van het jaar. Binnen lekker warm, buiten helder koud met een heldere maan die door gordijn kieren betoverend naar binnen gluurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ook graag meeloten voor die prachtige tekening!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn 2-jarig dochtertje is de laatste tijd helemaal in de ban van de maan en de sterren. Iedere ochtend als we samen buiten stappen (op een vreselijk vroeg uur, wegens mijn werk) is het eerste wat we doen de maan zoeken. Als hij er is, zwaaien we eens naar hem en de sterren, en als hij verscholen zit achter donkere wolken dan haalt ze haar schoudertjes op en zegt ze "maan is ferstopt!".
    (Om maar te zeggen dat ik dus ook mee doe voor de tekening :))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige tekening weer, kzou graag weer meedingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)