maandag 8 november 2010

The Little Family is having a Party..

 terwijl ik gisteren
op die druilerige grijze zondag
op de bank zat te haken, met schaatsen op de tv
had ik ineens zin
om iets te Vieren
wat dan ook..
dus gingen we uit eten, 
met mijn dochter Judith en haar vriend

 het was bijzonder gezellig
hoewel we gierend van de lach
een stoepje ramde met de auto (ik)
en misschien wat al te luidruchtig
 in het restaurant waren (allemaal)

bij thuiskomst trof ik "the Little Family'
aan voor een gezellig haardvuurtje..
-ook zij hadden blijkbaar Zin om iets te vieren-

hoewel ik nog zo gezegd had
Geen vuur als we er niet zijn
hielden ze een feestje voor de haard 
(ze zijn niet echt Gevoelig voor aanwijzingen)
de telefoon van de haak
en de muziek stond hard aan (Party Animals)
en ze hadden vreselijke lol..

ik heb ze naar bed gestuurd
-onder luid protest -
wij hadden genoeg gevierd voor de avond..

je kan nog meedoen
met mijn give-away
ik verloot de boeken over een paar dagen

goede week
-x-

14 opmerkingen:

  1. Zo wordt een regenbui leuk! Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een Feest-weekend gehad; met vriendin op Pad naar Zwolle voor n weekendjeweg -óók iets te luidruchtig maar/en wel errrug leuk!! vandaag even bijkomen, poeh! Heb je mien meel inmiddels ontvangen???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how you arranged your tiny family- great pictures, especially in front of the fire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteten is fijn! Iets vieren ook...en er valt altijd wel wat te vieren.
    Wat een gezellige foto's heb je er weer op staan Ingrid.

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wauw wauw! wat heb je een geweldige blog!!! ik heb je oude blogs gelezen en werd helemaal happy! wat is er nou leuker dan happy worden van jouw leuke bezigebijigheden op je blog? op zo'n regenachtige gure dag als dit :)
    mocht je voor je 'give-away' nog vrijwilligers voor het ontvangen zoeken meld ik me bij deze aan :) altijd fijn om nieuwe inspiratie te vinden voor crafty activiteiten. i'm loving it en you are great!!! (ik blijf je volgen)
    greatz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's zeg!
    Ik lees je blog altijd met bewondering!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt inderdaad heeel gezellig. Dit weekend vond overigens het boek 'Nieuwe borduurideeen' van Lis Paludan in een kringloopwinkel. Ik ben er weg van en zou dus heel graag nog meedoen met je giveaway voor het andere boek van haar 'Borduren met plezier'.
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was super gezellig!!! :)
    Liefs Xx Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had je het boek 'zelf je kleding haken' al van Lis Paludan? Die geef ik nl weg op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, leuk, leuk!!!

    En wat schrijf je gezellig!

    X
    P.s. Keeping my fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ingrid (punky wunky)9 november 2010 om 21:58

    wat maakt de kleine familie er weer een gezellig feestje van toen jullei ook aan het genieten waren. Dat is dubbel genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)