zondag 28 november 2010

ruil en zomaar pakjes...

de laatste maanden
krijg ik veel post
gezellige kleine pakjes in de brievenbus
van mensen met wie ik mijn weekendwens geruild heb
maar ook zomaar..

dit prachtige schilderijtje is van Julie ( Beerlala)
ik ruilde het tegen een oud kinder wandkleedje

-op de kaars staat: Onze Lieve Vrouwe
van de eeuwig durende bijstand
(ik ga m maar niet opbranden
want ik kan best wat bijstand gebruiken...
het klinkt ook zo Gerustsellend.).-

deze zeefdruk bood Mus te ruil aan op haar blog
die vond ik zo leuk dat ik reageerde..
ik stuurde haar een metertje jaren 50 stof

Ruilen is een Fantastisch iets
je stuurt iets naar iemand
wat je niet echt gebruikt
en je krijgt iets Nieuws en Moois terug
allebei Blij..

elk pakje is met Aandacht gemaakt
met lieve kaartjes
ik kan ze onmogelijk allemaal laten zien
het zou een bericht van een meter worden
maar aan een ieder die met mij ruilde:
het word Bijzonder gewaardeerd

van Marlous van Planet Fur
kreeg ik dit konijntje, met Vleugels
zomaar, omdat ze iets kreeg bij een give-away van mij..
dat was natuurlijk Helemaal niet nodig
maar wel heel erg lief..

ze schreef er al bij
dat het wel een ondeugend konijntje was
en inderdaad als je even niet oplet
zit ie ineens hier..

dus ik zou zeggen:
RUIL
wat je niet kan gebruiken, het is een feestje!

nb.mijn weekendwens van deze week wil ik graag
ruilen met: (ik ga gewoon lekker door)
Helmi, miss Baptista, Belinda,Meidenmama
en Cinderlla's wereld
als jullie je adres even willen mailen..

rustige zondag
-x-

10 opmerkingen:

  1. Dat ruilen klinkt inderdaad als een leuke hobby! Ik ga eens bekijken wat ik zoal te ruilen heb!
    Mooie nieuwe kopfoto heb je!
    Groetjes en jij ook nog een fijne zondag!
    Rhea (blauw geblokt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lees ik nu,
    wil je ruilen met mij.
    Keinijg,
    heb al iets klaar,
    er ligt ALTIJD iets klaar,
    want op koude winteravonden
    frutsel ik graag iets in elkaar.
    Het wordt dus een zelfgemaakt presentje.
    Wil wel 1 dingetje weten :
    kook jij graag ?
    Ik mail m'n adres even door !
    superdikke hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O leuk, ik ga lekker aan de slag met een verrassing en hoop dat je het leuk vindt!! Ik mail mijn adres even naar je toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had haar nog wel zo opgedragen om zich te gedragen! Maar doet ze nu eenmaal als ze opgewonden blij is. Leuk concept, dat ruilen. Moet alleen nog even begrijpen hoe het precies werkt :-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees net dat we gaan ruilen....enig....ik ben benieuwd.....ik zal mijn adres mailen.....
    En mijn ruil kaarsenwax ligt al klaar voor jou....H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ruilen is leuk! Van mij is er (eindelijk) ook een pakje onderweg naar jou :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om mijn vis daar zo te zien :-) inderdaad erg leuk idee dat ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, it is all so lovely! I am glad I found you here! Hope you are well! a

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi mijn naam staat erbij, dankjewel.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)