vrijdag 26 november 2010

Stitch your stress away..

het is weer vrijdagmiddag
het is koud
de kachel kan aan
tijd voor een handwerkje op de bank
(of waar je dan ook zin in hebt.. )

ik wens jullie allemaal
een heel goed weekend

en deze wil ik je nog meegeven:
STICH YOUR STRESS AWAY

werkelijk het Helpt,
haken, breien, borduren
ik word er zo Kalm van
als een zen meester onder een boom...

zoals elke week bied ik mijn weekend-wens
te ruil aan
ik heb 4 hele Lieve oude handwerkpakketjes
- je hebt alleen nog wat restjes vilt en borduurzij nodig-
die ik wil ruilen tegen iets wat je leuk vind
om mij te sturen
als je dat leuk vind laat dan een reactie achter

(if you want to swap a little vintage  needlework package
for anything you like to send me
please leave a message..)

Enjoy your Weekend
-x-

6 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Het stomme is dat als ik echt gestrest ben doe ik het gewoon niet. Zo stom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHMMMM!
    Hier nog een zennerig haakmeisje..
    Kerstboompjes, vilten balletjes. Is dat iets om te ruilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil zeker wel mee doen aan een ruiltje...natuurlijk een leuk pakketje...surprise pakje om maar in de stijl van de Sint te blijven....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig, ik wil wel ruilen. Genoeg om te ruilen en ik ga daarna ook niet huilen.
    fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad,
    handwerken is echt voor naast de haard,
    en tijdens de zomer blijft het handwerkje in de kast !
    Joepie, eindelijk sneeuw op komst !
    Stuur hem maar door naar Vlaanderen.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He leuk zeg: hop Marianneke....

    Groetjes van Marian en fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)