dinsdag 23 november 2010

Zomaar wat dingen op dinsdag..

weer: grijs en koud
vogel: de koolmees (dan weet je
dat de winter er aankomt ..)
fijn: zo'n opgeruimd huis

bloem: de hyacinth
(beetje vroeg maar ze ruiken zo lekker)
te doen: teveel maar vooral
kerstkadootjes gaan kopen
(we gaan deze week maar eens een dagje
naar Antwerpen)
vraag: iemand nog een goede tip voor een
leuke kerstkadootjes web winkel?

lief: de laatste bloemetjes uit de tuin
materiaal : wol

project: gehaakte deken
das voor Judith, gehaakte sterretjes
schetsboek afmaken..
give -away voorbereiden en fotograferen..
teveel dus..
kleur: grijs
verwacht: sneeuw !

-plaatje uit het boek elektriciteit van Alain Grée-

plan voor vandaag:
even langs wat 2dehands verkopen
naar Ikea voor wat kerstkadootjes
Judith en haar vriendje Sjon
( iedereen noemt hem Okkie
maar dat is weer een ander verhaal..)
ophalen in Breda
en dan...
naar 013 in Tilburg
want daar speelt  Xavier Rudd
ooit zag mijn zoon Daan hem op Lowlands
liet het aan mij horen
zagen we hem samen in Tivoli in Utrecht
en ik vind het/hem Fantastisch
(als je hem niet kent kijk even op youtube
naar bv, Let me be (maar ik vind alles Leuk)

jij ook een fijne dinsdag!
-x-

13 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een gezellige dinsdag. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooooo....was dat alles?!!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow leuuuk...
    Xavier Rudd,
    ik ben weg van t nummer "beautiful day"
    Heel veel plezier in daar in Tilburg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar nu eens heel wat anders : hoe is het toch met meneer Jobse ? Toedeloe , Dries

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd weer leuk om rond te kijken bij jou.
    Ik heb geen tip voor een kerstkadootjes-web-winkel, maar als je naar Antwerpen komt, kan ik je wel wat aanraden.
    Ze liggen alletwee vlak bijeen (en de Dille & Kamille ligt ook dichtbij):
    1. http://www.akotee.be/
    2. een laura-ashley-achtig winkeltje op de melkmarkt... nummer 21, gok ik, pas nieuw!
    En als het goed lukt, die sterretjes haken, wil je dan een patroontje delen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kerstcadeautjes: ik koop heeeeeeuuuuuuuul veul via amazon, lekker makkelijk als je weet wat je moet hebben. Voor goedkope geintjes is http://www.firebox.com/ leuk maar het is wel een beetje overkill. dus je moet echt effe zin/tijd/geduld hebben & focus, dan kan je er geinige dingetjes vinden. sterkte.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne dinsdag!
    en Katrien; ik neem je Antwerpentips ook mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow super voor je vanavond Xavier Rudd!! Ik wist niet dat hij in NL was (al kan ik nu toch niet zoals je begrijpt)...Veel plezier!! Basiclabel.nl voor interieur-spulletjes vind ik leuk, shopse!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat ziet er uit als een super leuke dinsdag!! en dat voor een 'normale' door de weekse dag! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo lieve Ing! Super bedankt voor je geweldige mooie pakket! Echt helemaal geweldig! Ik wijd er meteen een blog aan...dus je kan zien hoe jouw spulletjes bij mij op de keukentafel liggen! Super!!!!

    Xavier Rudd is echt vet cool! Ik heb voor het eerst van hem gehoord toen ik op reis was in Australië! Super! Heel knap!

    Groetjes Kris bykris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat boek......wat een uitstap in mijn geheugen , ik heb dat boek verslonden.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag ik even "zeuren" .. ;-). Het vogeltje is namelijk een pimpelmees, geen koolmees. Ze lijken erg veel op elkaar alleen heeft de pimpelmees een blauw petje op en een koolmees een zwarte. Let maar eens op het verschil als je ze in de tuin ziet. Verder alleen maar complimenten voor je blog. Ik kijk elke dag eventjes, word ik vrolijk van ... !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was hartstikke gezellig!!!! :) liefs Xx Juud

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)