vrijdag 14 januari 2011

Monsters and a glass of water..

- uitspraak is van M N Shyamamalan-

met andere woorden
wat er ook gebeurt dit weekend
blijf kalm en drink eerst rustig een glaasje water..
-waarschijnlijk heb ik het Voornamelijk tegen mezelf!-

net als elk weekend ruil ik mijn 'weekendwens'
met mensen die dat leuk vinden
ik heb 3 zelfgemaakte monsters in de aanbieding
het idee hiervoor haalde ik uit
'mijn knutselboek met lapjes en raffia (ha)
 ze zijn 17 cm breed en ong. 30 cm lang
de stoffen is iets kleiner..
(maar Wel genaaid met de naaimachine
en.. die staat er nog..)

Dus wil je ruilen
tegen iets wat je leuk vind naar mij te sturen
 laat even een reactie achter
met een voorkeur als je die hebt..

(if you like to swap a Monster made by me
to anything you like to send me..
please leave a note)

Monster-Free-Weekend to All of You!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de rood/roze gehaakte echt heel leuk! Ik ben wel in voor een ruilpartijtje :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ernstig gecharmeerd van de stoffen gevaarlijkerd. Zo'n monster wil ik wel ruilen tegen een grapsje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gehaakte met het groene gezichtje vind ik erg leuk. Fijn weekend en drink ook nog 'n glaasje ....!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat uiltjes-schilderandje nog, mét rafeltjes, een uniek exemplaar dus ;-))
    Eén van de gehaakte zou ik leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het hoofd van dat geweldige stoffen monster is van precies dezelfde stof gemaakt als de inklapbare strandstoelen(+ bijpassende hoezen!) die mijn moeder in de jaren zeventig eigenhandig had bekleed. IJzersterk stofje - tot ver in de jaren negentig ging het mee...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)