zaterdag 19 februari 2011

Guess what..

1. regenkapje
dat hadden veel mensen goed
(ik zie nooit meer iemand met een regenkapje
terwijl het toch best een goed idee is..)

2. postpapier
ook al in ongebruik geraakt
zeker zo'n brief waar bij iemand het lijntjespapier
onder het blanco papier heeft gelegd
om netjes recht te schrijven..(ach)

3. ik geloof niet dat iemand dit goed had
het etuitje is ook wel erg groot
voor het kapmanteltje wat er in zit
wel een mooi beeld
een vrouw die haar haar borstelt
met dat manteltje, zittend voor de kaptafel
(zie je het?)

4. dit was makkelijk
ze bestaan nog steeds, een uitvouwbaar tasje
ik kocht er laatst een bij Hennes
handig, maar ik vergeet altijd
dat ik er een bij me heb..

5. deze was maar 1 keer geraden
opvouwbare kleerhangers
ik zou zo geen gelegenheid kunnen bedenken
wanneer je die nodig hebt
de leukste oplossing die iemand bedacht
was wel de vouwfiets..

6. vaak geraden,
misschien ook wat ouderwets
maar ik neem altijd een setje mee
als ik op vakantie ga,
tuttig maar al vaak gebruikt..


11 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik had niks goed! Eigen schuld want ik heb ik geprobeerd dingen op te schrijven die de anderen er nog niet neer hadden gezet.
    Dames, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, slecht in spelletjes.....wel gelukkig in de liefde dat wel! Haha, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid (Punky Wunky)19 februari 2011 om 09:11

    Heb ik zomaar de helft goed geraden!!!! Dat had ik niet gedacht. Ik stuur mijn adres zo door.

    een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, daar ben ik goed in geloof ik? Komt vast door mijn nieuwsgierigheid naar potjes met een deksel, kistjes, doosjes, zakjes, altijd maar willen weten wat er in zit! Die hangertjes, die zijn voor op reis, past zo makkelijk in je koffer! Mijn adres weet je, kom je dinsdag weer bij Dorcas?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohhh :) Ik had er niet zoveel goed :( ....
    Maar was Leuk om te doen :)


    Goed Weekend.....


    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor dit leuke spelletje en het idee, dit ga ik volgende week op mijn werk in de praktijk brengen!
    Ik zet wat ingepakte spulletjes o.a zulke etuitjes en tasjes in de vitrinekast van het verzorgingstehuis, diegene die de meeste spulletjes geraden heeft, wint een appeltaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Regenkapjes zijn nog wel hot bij mijn doelgroep, ik zie ze nog dagelijks! Het actuele regenkapje bestaat uit een model met witte stipjes en twee witte plastic koordjes eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjemig, er waren zoveel comments, wat leuk dat ik er ook 3 goed had! Ik stuur je direct mijn adres....en ga op de mat liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Inge, wat leuk dat ik bij de 'winaars' zit!! ;-) Gisteren earen wij de hele dag op pad en ik heb op de terugweg uit Limburg naar huis in Hilversum op m'n gsm op je blog zitten kijken wat er nou in de etuitjes zat; internetten op mijn telefoon gaat maar heel meoizaam en een blog kan je nauwelijks goed bekijken, maar ik was zó beneiuwd, haha! Wat heb jij toch een boel leuke en aparte dingetjes! Ik vond het een erg leuk blog-spelletje!
    Straks mail ik je m'n adres even!
    Fijne lazy sunday!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, ik vond het een erg leuk spelletje! Dankjewel..



    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)