donderdag 10 november 2011

Do you like to swap &new shoes



van ruilen komt huilen
werd er vroeger tegen me gezegd
als ik weer eens aan het onderhandelen was
"wil je die 10 blauwe knikkers ruilen
tegen deze mooie rode grote?"
of
mag ik een hapje van jouw boterham
dan mag jij als eerste de Donald Duck lezen
(mijn broer werd er gek van,
maar op de een of andere manier
zag de boterham van een ander er altijd lekkerder uit
dan de mijne,
ik heb het nog steeds wel een beetje,
maar ik probeer me in te houden..)


eigenlijk pakte het altijd wel goed uit dat ruilen,
ook via mijn blog,
vooral via mijn blog,
ik heb echt de allerleukste dingen geruild,
het ene pakje nog feestelijker dan het ander,
altijd met zorg en aandacht
dus ik bied nog maar eens iets te ruil aan:
ik heb 5 lapjes,
allemaal oude stoffen
(hoewel ik het van nr.1 niet zeker weet,
maar lief is het wel..)
ik heb van elk een meter
dus wil je ruilen, maakt niet uit tegen wat
laat even weten, welk lapje je leuk vind

if you like to swap one of these vintage fabrics,
doesn't matter what you send me back
please leave a reaction)


nb. dit zijn mijn nieuwe schoenen
of nieuw, 
omdat het over het algemeen lastig is 
om schoenen te ruilen : )
kocht ik deze op Marktplaats
ze zitten al jaren in de collectie van Camper,
vond ze altijd al leuk, maar te duur
nu wilde ik ze ineens persé hebben, 
om morgen aan te doen,
naar de opening van een groepstentoonstelling 
van de meest veelbelovende,
net afgestudeerde kunstacademie studenten van dit jaar..
(daarover morgen, een trotse-moeder-bericht..)
het is verder natuurlijk van geen belang
dat ik nieuwe schoenen heb,
maar ik ben er zo blij mee
dat ik ze gewoon even wilde laten zien...
( nu ga ik maar even op zoek naar
een bijpassend jurkje)
fijne donderdag
xxx

27 opmerkingen:

  1. You know I have those exact Campers, but in red! I wore them last week! They're very comfortable, and I'm sure you'll find, or have, the perfect dress, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind lapje 1 wel erg leuk (en lapje 5 ook). Ik zou ze graag willen swappen tegen ehm... zelfgemaakte oorbellen?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik verheug me nu al op het trotse moeder bericht! En misschien een foto van jou, in jurk en met nieuwe schoenen? Je weet maar nooit...
    Ik vind je stofjes prachtig. Ik zou graag nummer 2 met je willen ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zulke schoenen! Daar ga je veel plezier van hebben. Het lijkt wel of ze overal bij passen :)
    Lieve lapjes ook, bijna jammer dat ik al veeeeel teveel lapjes heb..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk die lapjes, maar ik heb er ook al zo veel. Dus ik laat deze swap even aan mij voorbijgaan.
    Hoe kan ik je trouwens mailen over die postcards?? Volgens mij kijk ik eroverheen maar ik zie geen emailadres....help :-)
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook best met je swappen, het liefst voor stofje nummer 2 (oei, zie ik net dat ik al te laat ben)
    leuke schoenen, ze lijken leuk om mee te dansen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier morgen!

    nr 5 is oogverblindend mooi, ik zie mijzelf in een rok ervan, of mijn dochter...ik denk dat dat nog mooier is. Ik wil wel graag ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ook maar eens een keer meedoen:
    Het lijkt me leuk om lapje nummer 3 met je te swappen.
    Veel plezier op de tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, ik zou nr. 2 wel met je willen swappen. Wat een dotje! Ik heb hier nog wel wat leuke swap-waardige dingen liggen ;-)
    Groetjes, Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PS. Nr 5 mag ook als je nr 2 liever aan iemand anders geeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Kaatje Kip, mijn email adres staat rechtsboven bij het kopje ingthings waar ik me voorstel.
    ingrid@ing-things.com of lapjeskat63@gmail.com
    @kreatita, maakt niet uit wanneer je reageert, zijn er meerdere mensen voor een lapje kies ik willekeurig..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOh ingrid ik doe weer mee...Voor nummer 2 !
    Ik moet eigenlijk ook eens gaan ruimen hier ! maar ja...dit leuke lapje kan ik best gebruiken!
    En natuurlijk stuur ik weer iets leuks terug
    Zou vorige keer die fortune cookie ketting echt geholpen hebben ? iInmiddels heb je weer huis en haar en lief ! ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ehh huis en haard bedoel ik ! Haar had je altijd wel ! ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie ook wel iets in een ruil!!
    Lapje 1 tegen een leuke surprise uit België? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hier kun je de fandango op dansen: wowzer!!!!!:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil graag ruilen met stofje 3... zo mooi rood!
    En de schoene zijn leuk EN comfortabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke lapjes en wat een leuke schoenen (ga meteen eens googlen hoe en wat met die schoenen want ik heb maar 2 paar...........)Helaas heb ik niets te ruilen, dus ik zie de lapjes aan mn neus voorbij gaan.
    (helemaal niet erg want ik heb zelf genoeg voorraad aan lapjes liggen)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou graag lapje 2 of lapje 5 met jou willen ruilen. Ik heb nog wel iets leuks voor jou.
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie schoenen! Lapje 3 is erg mooi om te ruilen...een ruil met jou is altijd leuk...H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel plezier morgen. Ben benieuwd naar het trotse moeder bericht.
    Ik ben heel erg geïnteresseerd in lapje 3. Prachtig.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben net bezig om een leuke tent voor de meiden te maken, stof 1 zou daar erg bij van pas komen. Hebben ze meteen een huisdier :)

    Ruilen voor een leuk tasje? Van stof of tafelzeil?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Altijd fijn als je je blijdschap kunt delen met anderen. Ik ken mensen die dat absoluut niet kunnen en ik heb sterk het vermoeden dat ze ook niet écht blij kunnen zijn. Maar zelf vind ik het, net als jij, leuk om te delen!
    De lapjes vind ik prachtig maar ik heb net mijn lapjeskast helemaal wegggeven.
    knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat weer wilt ruilen! Ik ook wel! Voor lapje nr. 1, echt een leuk stofje.

    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wil ook heel graag eens ruilen. Mijn halve huis zit vol met ruildingen. Ik ga voor stofje 4, dat zijn de bloemetjes die ik vaak haak. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Over die schoenen zit ook ook al een dik jaar met hetzelfde dillema, grappig :) Geniet ervan, ze zijn tijdloos knap!
    Ps: Wat een leuk vosje hou jij daar in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wil ook wel graag iets swappen, gewoon om het eens mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)