maandag 7 november 2011

Doing whatever I like #1


terwijl ik op deze grijze maandagmorgen
mezelf moed in spreek
om aan de dag te beginnen
(ik lijk bevangen door een
-het was slopende tijd
en ik ben er nog steeds moe van-
gevoel)
luister ik allereerst (elke ochtend)
en drink ik zwarte koffie..


nu het huis Soort van geregeld is,
er moet natuurlijk nog wel heel veel,
heb ik besloten dat het wel in orde is zo,
ik ga maar eens een tijdje doen
waar ik Zin in heb..


en vanochtend heb ik zin
om kaarten te versturen
handgeschreven,
liefst met vulpen,
met een Vriendelijke Groet erop


dus vind je het leuk
om een kaartje van mij te ontvangen
laat dan even een berichtje achter
ik wil er een stuk of 10 verzenden
(zijn er meer reacties kies ik willekeurig)


ik weet nog niet Precies
waar ik nog meer zin in krijg
(strijken zal het niet zijn
ik heb geen idee waar de strijkbout is gebleven,
wel wil ik het onaffe -ongestreken- jurkje
van vorige week zondag
graag ruilen met Kimminita
(als je je adres even wil mailen..)

ik zie het wel, het is Goed zo
en ik denk dat dit mijn motto word 
voor de komende tijd:

31 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk ik zou wel een kaartje kunnen gebruiken:)
    Geniet van de dag ,ook een donkere dag kan wel eens lekker zijn.
    Grt Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je! Ik mocht al eens een kaartje ontvangen, dus ik sla over!
    Wilde je dit laten zien: http://meetmeatmikes.blogspot.com/2011/11/um-monday-links.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MeetMeAtMikes+%28meet+me+at+Mikes%29
    Fijne week!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaartjes zijn leuk en al erg lang geleden.
    Mooi en gezellig huis heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Ik wil graag een kaart ontvangen, en als je mij je adres schrijft op de kaart, krijg je eentje terug, een mini postcrossing, want wat is er nou leuker dan leuke post tussen de rekeningen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,

    Ik wil ook wel graag post van je ontvangen! En natuurlijk krijg je er ook eentje terug!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een fijne "doe wat je leuk vind" dag(e n dagen) Ik verlang ook naar zulke dagen!!! Ik zou het helemaal leuk vinden om een kaartje op de mat te vinden!!!
    groetjes Angela.
    ps k heb bijna ns iets afgemaakt en het is...jouw supersimpele colsjaal :O))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is goed zo, dat lijkt me heeel goed motto voor de komende tijd. Gewoon doen waar je zin in hebt en uitrusten, want dat je moe bent dat is heel begrijpelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat toevallig, ik heb vandaag ook een ikdoelekkerwatikleukvind dag (tot 15.30 uur dan toch). Zoonlief heeft een feestdag op school en blijft daar lunchen. Ik ga na m'n bakkie koffie lekker aan het borduren, dat heb ik al veels te lang niet gedaan.

    Fijne dag!
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou het erg grappig vinden een kaartje van je te mogen ontvangen....ik volg je blog al een tijdje met veel plezier en vind je verhalen zeer vermakelijk!! Geniet van de dingen waar je zin in hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik ken je eigenlijk niet, maar ben je pas wel gaan volgen. Een kaartje krijgen is altijd leuk! Maar stuur je mij 1tje, dan stuur ik ook 1tje terug hoor! (als jij dat ook leuk vind!)Groetjes Judith (jokidoki.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk! ik hou echt van post, jammer dat er tegenwoordig niet meer zoveel verzonden wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, post van jou is heerlijk! maar alleen als ik iets terug mag sturen...ik heb hier twee adressen van jou die niet meer juist zijn, hopelijk krijg ik deze keer het adres van je mooie oude pandje...(drie keer is scheepsrecht toch?)

    fijne-doe-waar-je-zin-in-hebt-dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kaartje zou me goed doen! dat is echt een klein kadootje vind ik. Wil jij er ook een??
    En over je huisje: goed genoeg is goed genoeg...als JIJ je er maar lekker voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga toevallig vandaag ook 3 kaartjes versturen....2 jarigen en 1 voor mijn neef die nu wel wat moed kan gebruiken (voor info lees mijn blog van vandaag). Zelf vind ik het ook heel fijn als ik kaartje kan verzenden, maar ontvangen is natuurlijk ook altijd errug leuk :-)
    Fijne dag nog vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een kaartje van jouw zou echt een kado zijn!!! Net zoals je blog elke keer een kadootje is! Misschien heb jij wel meer nood aan een kaartje op deze grijze maandag? Als ik gekozen word stuur ik heel zeker een mooi kaartje terug!
    Veel plezier met alles wat je doet vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Ingrid,
    de vogels zijn hier binnen gevlogen hoor,
    en wat zijn ze prachtig!
    Ik ben er echt heel blij mee.
    Dank je wel!
    (heb er net een blog over gepost)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je weer je plaatsje gevonden hebt. Na zo'n moeilijke tijd kan ik geloven dat het je goed doet. Maar nu alles zowat zijn plaatsje heeft gevonden slaat de vermoeidheid toe, ergens logisch. 'Het zwarte gat' wellicht een beetje. Doe maar lekker waar je zin in hebt, dat mag!
    Ik begrijp je helemaal. Na 6 jaar voel ik me soms nog steeds moe... Maar meestal probeer ik ook te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Terwijl ik luister naar jouw energy song schrijf ik dit berichtje.
    Een kaartje in de bus is altijd een feestje.
    Fijne maandag Ingrid.
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil er alleen eentje als ik er eentje terug mag sturen :-) (en ik zie dat ik daarin niet de enige ben, dus dat wordt straks misschien wel een bus vol leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik moest toevallig gisteren aan je denken. Sinds kort wonen we aan zee in Ierland en de wolken zijn hier fenomenaal. Ik geniet er zo van en ik herinnerde mij jouw posts over je liefde voor wolken.
    Dus...mocht je mooie wolkenluchten willen zien, kom gezellig een kop zwarte koffie drinken in Ierland. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Ingrid,

    Lijkt me heel leuk om een kaartje van je te ontvangen, dus ik doe graag mee aan de loterij.
    Echte post is toch ook veel leuker dan digitale.
    Goed van je dat je even lekker gaat doen waar je zin in hebt.
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben dol op kaartjes versturen en ontvangen! Iedere zondag blog ik erover...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zou graag een kaartje van jou willen ontvangen, maar ik heb al 2 keer iets van jou mogen ontvangen dus ik gun het iemand anders. Ik wens je een fijne week!
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn mond viel zojuist open...ik krijg het jurkje! Oei oei oei wat een groot plezier. En er viel direct een idee binnen om jou te sturen. Ik mail je natuurlijk graag mijn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Net nu ik zelf heb besloten mijn 3 lieve vriendinnetjes eens een echt kaartje te sturem om ze te bedanken voor een heerlijke avond in plaats van een sms-je lees ik je blog. Het lijkt me heel leuk een kaartje van je te krijgen, het spreekt voor zich dat ik er een terugstuur als je dat wilt. Geniet van je jou-dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi blog bericht! Ik hoef vandaag ook nergens heen, maar ik weet niet of ik er al ben! Een handgeschreven kaart is natuurlijk altijd leuk. Vergeet je de afzender niet voor een retour kaartje! Fijne week, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik moest werken vandaag, maar nu heb ik lekker de tijd om ook bij een kopje koffie jou blog te lezen - heerlijk!!!
    Een kaartje van jou in mijn kleine brievenbus, JA graag!! Natuurlijk krijg je er eentje van mij terug met veel LIEFS!!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, leuk een kaartje van Jou. Ik doe mee. En als ik win en een kaartje van je krijg, stuur ik je er natuurlijk een terug. Een zelfgeplakte. Ja? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een fijn motto!
    Ik zou ook wel een kaartje met je willen ruilen als je dat leuk vindt?!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik wil ook wel graag een kaartje, heb je mijn cadeautje trouwens goed ontvangen? Ik zie mijn kaartje er precies ergens tussen in dat kaartenrekje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)