zondag 13 november 2011

Easy does it (weekend)


we dronken wat koffie
lazen de krant
aten een beschuitje met jam
Guusje zag Bambi
sterker nog, ze zag er 2
we kringloopten (kringliepen) wat
en kochten wat onzin


Guusje bekeek de nieuwe logeerkamer
(en vond het bijzonder leuk)
we aten soep met broodjes
liepen in het donker langs de rivier
dronken koffie in de stad
Guusje wilde weten of
de kamer hoog genoeg was
om de handstand te doen




(en ja hoor, het past net)


we deden de afwas met z'n allen
namen nog even een warme douche


we zetten onze schoen
luisterden of we Sint hoorden op het dak
(dat was niet het geval)
vroegen ons af op Piet een sleutel had
van elk huis in Nederland
(we dachten van niet)
maar uiteindelijk zat er Wel iets in..


het was een lange dag


vandaag gaan we naar het bos
om Roodkapje te zoeken..


(ik denk zomaar
dat het deze keer gaat lukken)

18 opmerkingen:

  1. Maar je bent het belangrijkste vergeten... wat zat er in je schoen?
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve kaart! Hij hangt te pronken in mijn kaartenhouder:-)
    Fijne dag vandaag! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ingrid; Ben blij voor je dat je nu zo'n mooi en leuk eigen plekje hebt gevonden.
    Ik zie weer van allerlei vintage moois tevoorschijn komen) wat een mooie vloerkleden bv.
    Ik wens je er veel geluk!
    Ik vind het altijd zo leuk dat ik regelmatig dingen bij je zie; waarvan ik denk- he! dat had ik vroeger ook! Die roodkapjesleutelhanger bv/Ik weet nog dat bij mij dat bosjebloemen er steeds afviel...
    groetjes Fleur uit de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk...ik ga bij ons ook zoeken....x (wordt vervolgd) Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Alleen maar genieten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid spat er van je blogje af.

    Veel plezier vandaag,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja....wat zat er nou in je schoentje?
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :-) wat 'n gave logeerkamer heb jij, hele huis is gaaf, ben echt blij voor je wat voor woning je heb gevonden! Past echt precies bij je, echt 'n huis dat al de mooie handwerk en vintage verdient. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb roodkapje vanmorgen, met mandje vol lekkers, richting bos zien wandelen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooie sprei op je logeerbed. Hoe heb je de lapjes aan mekaar gemaakt, is dat gehaakt met vasten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo...ik had vroeger ook zo'n roodkapje-sleutelhanger! Ze is nog steeds lief, zo te zien :)
    @Tante Izzy: Als je om ieder gebreid blok een randje vasten haakt, kun je die naderhand weer aan elkaar haken. Maar gewoon aan elkaar naaien kan ook hoor.. en je kunt er lekker al je restjes in kwijt, dunnere draden brei je gewoon samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een heerlijk blogje...ik heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt goed! Maar eh, die plastic Roodkapje is met afstand de allerlelijkste die ik ook heb gezien. Arm wicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n weekend met handstand, kringlopen, pepernoten en andere schoenkadootjes. Klaar voor de Maandag!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)