maandag 28 november 2011

Easy flower garland (variation)


ineens heb ik weer zin om te haken
dus ik haakte mijn eigen bloemenslinger
en nog een en nog een
en toen ik het zat was
verzon ik een variant daarop
net even anders maar net zo makkelijk


hier in een beetje Zoete kleuren
(blijkbaar ben ik nogal rozig op het moment)
maar je kan het natuurlijk
precies zo doen als je wil...
zo maak je hem (haar)


je kan ze maken met 5 of 6 blaadjes
precies Zo als jij het leuk vind...
en mocht je niet kunnen haken
of er gewoon geen zin in hebben
kan je ze ook bij mij bestellen
in elke gewenste kleur of lengte
(het is heel lang geleden dat ik een haakopdrachtje aannam
maar ik heb er nu wel weer zin in )


Enjoy
(and a Happy Monday)

24 opmerkingen:

  1. Fijn! Wat een vrolijk begin van de week! Dank je!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo een slinger brengt altijd vrolijkheid ..geniet van je week !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!...wat een effect en heerlijke kleurtjes!
    (zonder eigenwijs te zijn; je hebt maakt stap vier 2x...;-)...)

    fijne maandag!x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOH, als ik klaar ben met de was en strijk en nog 100 en 1 dingen ga ik zeker zo'n vrolijke slinger haken. Ik snak naar de kerstvakantie, dan ga ik haken. Bedankt voor de duidelijke uitleg.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk werkje voor tussendoor!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Silly old suitcase, je hebt gelijk, het was nog vroeg, je bent wakkerder dan ik, ik heb er 1 weggehaald!Dank je..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ga in elk geval proberen om de kerstkadootjes te versieren met zo'n slinger! thanks:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik dit zie, dan vind ik dat ik dringend ook nog eens aan het haken moet gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en weer zo leuk...heb het laatst ook gemaakt :0

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent weer lekker aan het haken gslagen he? Het ziet er leuk en vrolijk uit. Ben ook zo dol op mooie kleurtjes, net waar je zin in hebt. Deze ga ik ook maken :)
    Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi weergegeven, van zodra ik terug weet hoe ik een haaknaald moet vasthouden begin ik er aan.
    Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  12. they looks so pretty, I'm going to give it a go!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi, heel leuk en vrolijk! Ga het zeker eens maken. Groetjes, Leonie Ps. Wat een lief hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze blijven leuk, die bloemenslingers. Ik had er al eens een met vele kleurtjes gehaakt en heb vorige week een volledig wit exemplaar gehaakt. Een heerlijk haakwerkje om voor te gaan zitten. Een probleempje: eenmaal bezig weet ik van geen ophouden. Nog maar een bloemetje erbij en nog een en.....
    Groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je weer aan de haak bent geslagen!!
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me leuk om er een te maken om in de kerstboom te hangen!! knufz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Ingrid,

    Heel erg bedankt voor het patroon, ontzettend leuk!

    Heb een fijne avond.
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke slinger en een mooie duidelijke tutorial gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou...wakkerder dan jij?..mijn zinsopbouw liep ook niet helemaal lekker ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb er gisteren eentje gehaakt met gebruik te maken van je beschrijvng!!
    Bedankt
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi! Vanavond ben ik begonnen om er Ć©Ć©ntje te haken.. en ik kan (bijna);)) niet stoppen.. :)) Het is Ć©rg leuk om te doen; dank je wel voor de uitleg! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ben mijzelf haken aan het aanleren in deze coronatijd. Fijne uitleg. Mijn eerste 2 bloemetjes zitten aan de slinger

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)