zondag 20 november 2011

Flowers on the floor..


toen ik voor een goedkope oplossing zocht
voor de vloer van dit huisje
zag ik een Zweeds huis
(niet in het echt helaas)
maar in een woonblad
een betonnen vloer, gewoon geverfd,
dat leek me een perfecte oplossing..


en dat is het ook
het was zo gebeurd
tenminste in mijn herinnering..
het is helemaal niet zo koud als je zou denken
(en ik heb het nogal koud op het moment..)
 het ziet er heel fris uit 
voor de gezelligheid (ha)
zocht ik wel 'iets' voor erop
ik heb van alles bekeken
maar uiteindelijk bestelde ik deze
 via internet


dat was wel een gok
want: hoe zijn de kleuren in het echt
voelen ze lekker aan
en vooral de vraag:
zijn ze niet een beetje wild 
(ruiten, bloemen, kleuren)
maar ik vind ze geweldig
ik kan niet anders zeggen...


ven hetzelfde merk
kocht ik dit vogel bouwpakketje
(ik hou gewoon van vogels)
en nee, Miho is geen sponsor ven mijn blog
(hoewel dat wel fijn zou zijn : )

nb. wat lief dat de meeste van jullie
Roos de bloemetjes slinger gunnen
ze zijn al onderweg...
-x-

16 opmerkingen:

  1. Zucht, wat fijn! Dank je wel lieve Ingrid en meelezers!!

    Enne, die kleden zijn the max :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, die vogel!
    En fijn dat het zo goed bevalt, die vloer zo. Ik woon 1 hoog, dus hier mag het waarschijnlijk niet. Maar goed, ik ben ook nog steeds blij met mijn vloer =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip, leuke vintage look!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar vind de kleuren wel om vrolijk van te worden, fijne zondag verder...
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa!!! Ik hoopte al op een blogpostje en zie hier.... ik vind ze helemaal geweldig!!!! Toch eens even internet afspeuren... dank!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!!! Wat is dat mooi zeg, echt geweldig!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww….
    echt heel erg mooi die kleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig kleed!!! Echt supermooi!!!!!!
    En bedankt voor je leuke pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supervloer heb je! De kleden staan er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful rug, it is really gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, die kleden, om vrolijk van te worden. En OOOOOOOOOOOO!!! Die vogel!!! :)
    @Roos: Hou vol, meiske..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijn dat Roos zo blij is met haar gehaakte slinger die jij zo helemaal weer in je hum gehaakt hebt en ik kan je blog niet bijhouden zo snel ben je, ik mis steeds een aantal blogjes dus doe ik er telkens maar een paar tegelijk. Vind je vloer fantastisch, de kleden zijn zo ontzettend vrolijk! Ben verheugd te horen dat fam. Little terecht is en op vakantie naar Venetie! hele dikke knufzz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai, ik vind je vloer geweldig!! Was deze hiervoor geëgaliseerd?? Of gewoon beton/zandcement en hup witte betonverf erover??
    Hoop van je te horen!!
    Ps, geweldig kleed!!! Geweldige vogel, maar heb mijn hart verloren aan het olifantje van pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Roos,
    Ik heb dat kleed ook net binnen gekregen. Heb je ook een oplossing, dat het kleed niet zo schuift? Mijn kleine dochtertje schuift er continu mee weg en het is nu zo glad, het blijft schuiven. Heb je ideeen voor iets er onder?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)