vrijdag 18 november 2011

Found and gone again..


Gisteren vond ik the family Little,
ze zaten in een blik
gewikkeld in een gezellig gebloemd zakdoekje
het was geen blog-grapje
zoals wat mensen dachten:
maar ben je ze Echt kwijt dan
ja, ik was ze echt kwijt
(P kan dat beamen, 
 steeds begon ik er weer over
als ik wat dozen had uitgepakt
en ze nog niet gevonden had..)


ze waren werkelijk
bijzonder humeurig toen ik het blik opende
(wat hier gewoon in het kastje stond, al weken,
ik keek er alleen niet in..)
voelden zich verwaarloosd
en hadden meer dan genoeg van het donker
ze hebben nu besloten
-om eens helemaal bij te komen van dit avontuur-
naar Venetië te gaan..
(ze hadden behoefte aan mooie dingen
en lekker eten..)


ze hebben gisteren hun Italiaans opgehaald
de caravan uit een doos geplukt
ik vroeg me nog hardop af
of een caravan wel een goed idee was..in Venetië
maar
ik moest me verder nergens mee bemoeien,
voorlopig..
vanochtend vertrokken ze, voor een weekje of wat
ik wenste ze een behouden reis
(ik ben alleen maar blij
dat ze terecht zijn
en ik zie uit naar hun thuiskomst)
ciao!

18 opmerkingen:

  1. het meest moet ik nog lachen om je label en ik kan alleen maar beamen: och hemel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote glimlach hier…
    zie je , alles komt altijd
    weer op zijn pootjes terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat ze humeurig waren (vind dit nogal zwak uitgedrukt). Ik hoop dat ze weer helemaal opgefrist, heelhuids, blij en vrolijk terug komen uit Venetie.
    Fijne reis gewenst voor de familie Little en voor jou een fijn weekend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hurray for the return of the Little family!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .........have a nice holiday little family:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé gelukkig ze zijn er weer! Ze toveren (humeurig of niet) altijd wel een glimlach te voorschijn! :D
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je ze weer gevonden hebt! Er zo lang naar zoeken en ze dan bij toeval vinden in een blikje... fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grote glimlach hier!!!!! Je hebt ze gevonden. Yesss! Wat een weerzien zal dat geweest zijn. :-)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou poeh poeh, ze hadden natuurlijk zelf ook wat harder kunnen schreeuwen in dat blik in plaats van zo humeurig en boos te zijn op jou! Maar goed, desondanks wens ik ze wel een fijne vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pffft..., ook hier een zucht van opluchting. Ik wist het wel, ze konden niet kwijt zijn en het hoort ook wel bij ze, beetje tegendraads. Ik ken het zelf ook wel ik heb zelf ook zulke goeie verstopplekken dat ik later echt niet meer weet wáár dat dan ook weer was. Zoals nu 2 zakmessen... in gedachten zie ik ze liggen. Volgens de wet van Bob den Uyl kom ik in mijn zoektocht wel allerlei anders tegen en net niet dat.
    Ingrid dankjewel voor het lapje! Ik ben er zó blij mee. Vandaag gaat mijn ruil jouw kant op.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ze in DIE caravan nog geen beter humeeur krijgen weet ik het ook niet meer...ik zou er zelf wel in op vakantie willen gaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig de familie is terecht. En als ze terugkomen uit Italie en nog steeds zin in avontuur hebben stuur ze dan maar uit logeren! Ze zijn (tijdelijk natuurlijk) van harte welkom in huize Geniet! Er staat een volledig ingericht playmobiel zomerhuis voor ze klaar met vijf slaapplaatse!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig dat ze terecht zijn! Goh, naar Italië...........hopelijk geven ze daar goed uit, dat kan de Italiaanse economie wel gebruiken. Hopelijk blijven ze niet te lang weg want ik wil wel graag foto's zien van hun vakantie, dat snap je!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat ze terecht zijn. Als ik iets heel goed opruim komt het voor dat ik niet meer weet waar ik het heb gelaten. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wat een leuk verhaal zeg... tja...wisten zij veel hoeveel last je kunt hebben van dingen die je niet kunt vinden! Maar goed dat ze terecht zijn, kunnen ze hun eigen leven weer gaan leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben ik blij!Blij dat de familie terug is en blij met alle leuke Ingthings dingen die ik vandaag in mijn schoen vond.Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat heerlijk nieuws. Ik ben dol op de avonturen van de familie Little.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. er is een leuke camping aan de baai van venetië, ze kunnen er rechtstreeks de boot op en dan hup naar het san marco-plein!

    blij dat ze bevrijd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)