vrijdag 4 november 2011

Knitting, skating and soup..


voor het eerst sinds maanden
eens op de bank voor de televisie
met een breiwerkje
(de laatste keer dat ik keek
was ergens in het voorjaar
naar het huwelijk van William en Kate)
Zo Lang Geleden
(in mijn beleving)


maar nu had ik ineens zin
om schaatsen te kijken
elk rondje hetzelfde
met dat gezellige gebabbel
over tijden, slecht ijs, en slechtzittende pakken..
jammer dat de Westenwind
niet om het huis giert
en de regen tegen de ramen slaat..

ik denk dat ik er maar soep met broodjes
bij ga eten..
fijne avond
xxx

15 opmerkingen:

  1. Het is de hoogste tijd voor wat kou!
    Bovenste foto van je huiskamer is heel sfeervol, ziet eruit als een heel fijn en gezellig huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n avondje, eigenlijk met erwtensoep en roggebrood met spek... Maar daar is het helaas echt het weer nog niet voor.
    Geniet ervan!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he wat lekker zeg... moet je dat dan niet vaker doen? Maar je creativiteit is ook de moeite waard hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook soep met broodjes met knakworstjes én een breiwerk, lekker hoor.
    Alleen dan zonder de stem van M. Smeets.

    fijn weekend!

    ps ik als 'geelhater' vind je muur prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gele muur is echt schitterende geslaagd!
    En leuk dat je weer aan het handwerken bent begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker hoor... en wat een gaaf kleed voor aan je voeten!!! Die wil ik wel graag helemaal zien.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doet me denken aan snert met een stokbroodje met kruidenboter....maar ja het is nog verbazingwekkend zacht voor de tijd van het jaar en daar geniet nog heerlijk van met de meiden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rond deze tijd van het jaar is het bij mijn ouders standaard 'schaatsen kijken met soep' voor de TV. Ultiem gezellig altijd. Jammer dat mijn man niet van schaatsen kijken houdt.
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid! Ik heb ook mooie herinneringen aan het samen schaatsen kijken, vroeger. Misschien tijd om het hier in te voeren met mijn eigen kids. geniet ervan! (en van de soep, en je heerlijke deken, en je mooie gele muur en....)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige foto! Heerlijk om wat op de bank te freubelen. Ik ben benieuwd wat je gaat maken. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het een mooie gele muur geworden. Het ziet er gezellig uit, GENIET!
    Fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch dat je weer een eigen plek hebt en daar dus ook heerlijk van kan genieten!! (ziet er erg gezellig uit!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk hé dat geneuzel over 't schaatsen, ik geniet er ook van, hoef niet eens te kijken alleen het geluid is al goed.
    Mooi is je muur geworden!
    Fijn weekend X.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dat klinkt heerlijk huiselijk. Ik ben dol op het schaatsseizoen, EN op verse soep!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt alweer zo'n mooie knalmuur. Heerlijk1 En de bank ervoor is dat dezelfde nog of heb je die weer ergens op de kop kunnen tikken. Prachtig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)