woensdag 23 november 2011

Let's make something nice #8 (or 9 or..?)










47 opmerkingen:

  1. Wat leuk Ingrid! You make my day.
    Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Ingrid!

    Leuk idee voor vanmiddag met de meiden! Je sintpakketje is in de maak!

    Groeten,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Ingrid,
    net terug van school lees ik je post.
    Fijn klusje voor woensdagmiddag met een gezellig resultaat! Fijne dag.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, ik dacht gelijk leuk om vanmiddag met de kids te doen. ik zie in de reacties dat er meerderen een creatief middagje plannen!

    bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk idee! (en wáárom bedenk ik zelf nooit dat soort leuke dingen). En inderdaad, wat de rest hierboven ook schrijft; leuk idee voor deze -ietwat natte- woensdagmiddag!

    Dank je wel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat Leuk dit hier voorbij te zien komen! :)
    Ik was al even zoekende geweest op internet hoe het ook alweer werkte....
    Ooit dit eens gemaakt.... Leuk om te doen....
    Zat al te twijfelen hoe het ook alweer zat...
    Dank je wel voor de Reminder :)

    Ze zijn Leuk!

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk. Dat lijkt me iets geweldigs om te doen met mijn dochter met wie ik nu op zaterdagavond standaard een knutselafspraak heb. Dan mag ze langer opblijven (ze is pas vijf) en dat zijn hele bijzondere uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Dat ziet er uit alsof ik dat ook wel kan ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk idee! Ga het van de week ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee!!! Je maakt heel mijn dag weer kleurrijk!
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er mooi uit! #eyecandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Ingrid!!!...je hebt mij op deze grijze, natte woensdagmiddag gered!!!...vanmiddag wordt het knutselen met de Meisjes als ze vrij zijn...en dan hangen we ze allemaal voor het raam!

    Mijn Dank is groot ;-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé leuk zeg! Vanmiddag na zwemles gaan we aan de slag (als zoonlief mee wil doen, anders ga ík aan de slag)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg... dit ga ik zeker doen met mijn dochtertje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik sluit me aan bij de rest!!
    Word dus een hoop geknutseld vanmiddag hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je! Nou weet ik eindelijk wat ik nu weer eens voor het raam ga hangen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woensdagmiddag is meidenmiddag (voor mijn dochter en ik). Mooi papier hebben we wel... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee daar word je helemaal vrolijk van, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat was hét idee voor een gezellige knutselmiddag. De dochter van 6 kon het al helemaal alleen! Wat een kleur in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei Ingrid, geweldig idee! Dank!!! :-)
    Seattle...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij hebben lekker geknutseld vanmiddag!!! helemaal leuk,al kom ik er wel weer achter dat stof en wol toch meer mijn materialen zijn hihi.
    maar de kids daarintegen....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk idee en ik ben helemaal weg van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Onwijs leuk en lekker vrolijk! Ga ik zeker eens maken! :D
    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi! Ik hoorde van mijn vriendin over je leuke idee met papieren "kerststerren".. ik op zoek en je blog gevonden! Het is inderdaad een heel leuk idee, zeker leuk om ook te gaan proberen.. te maken, want dat moet vast lukken! Dank je wel en ik ga je blog eens verder bekijken!! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend leuk idee! Dit ga ik zeker eens met mijn oudste dochter doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Ingrid, bedankt voor het leuke idee, het kwam als geroepen, het bleek een goed middeltje tegen verveling bij mijn dochter. Wij hebben ze van fel gekleurd origami papier gemaakt met verschillende printjes, ook leuk!
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Ga ik maken in de klas bij kerst :) bedankt voor het idee hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk idee!!! Ik weet zeker dat mijn dochter dit knutselideetje helemaal geweldig vind!!!!
    Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het doet me denken aan; "je moet de slingers in je leven zelf ophangen".
    Het is ontzettend vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb ze vandaag ook gemaakt in het wit. Ze hangen in het raam..... ziet er erg leuk uit. Dank je voor het leuke idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohhhh! Ik ga ook een kerststerren proberen te maken op die manier! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Ingrid,
    Ik heb een link gemaakt naar je leuke idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een superleuke DIY. Je hebt me op het idee gebracht dit voor m'n nieuwe babykamer te gaan maken en ben vanmorgen met de eerste begonnen. Ik kreeg meteen dat ouderwetse 'kleedjes knip' gevoel, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I Love them and will be making some tomorrow!! Thank you for sharing...i'm off now to look at your lovely blog further :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I adore these! I've just shared a few I've made so far on my blog: http://creativechaosart.blogspot.co.uk/2013/12/3d-snowflakes.html
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)