dinsdag 22 november 2011

Letting go and raising roses


het leven gaat niet over Rozen
in ieder geval dat van mij niet
(en ik ken nog wel wat mensen..)
natuurlijk is het uiteindelijk 
Wonderbaarlijk goed uitgepakt
 toch, ondanks dat feit,
en ik het helemaal doorleefd heb
zijn er nog steeds Dingen uit het verleden
die mij inhalen
en weer los moet laten
(het lijkt af en toe 1 grote oefening in laten gaan)


dat kan en kon ik niet alleen
en soms komt steun uit een onverwachte hoek
ik heb veel gehad aan een aantal mensen
maar ik wil nu speciaal Roos noemen
die van meet af aan naast mij ging staan
ondanks haar eigen situatie
die zoals de meeste van jullie weten
zo pijnlijk en moeilijk is
dat zelfs ik niet zo goed weet 
hoe ik het moet beschrijven
(en meestal heb ik overal wel wat op te zeggen)
dus hiermee:
 eer ik
 Roos, onze vriendschap,
Kenji en de kinderen..
lees, als je wil haar oproep
die dit fonds startte...
en misschien kan je iets voor hen betekenen!

nb. het raising roses plaatje
werd ontworpen door Casper en Anki

7 opmerkingen:

  1. Mooie oproep. Ik had net de post van Roos gelezen en natuurlijk gedoneerd!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn dat we eindelijk iets kunnen DOEN voor Roos & haar mannen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor de link. Ik heb een donatie gedaan.

    Groet
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je haar in het zonnetje zet! Ik denk dat je minstens zoveel voor haar betekend als andersom.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat heel veel mensen een donatie doen, alle kleine beetjes helpen.
    Leuke tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera voor samen delen!

    En hoera voor durven vragen!!

    Liefs voor jou, hoef je niet te delen.....ik zal ook liefs aan Roos sturen

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)