maandag 21 november 2011

Monday monday, to you too..


maandagmorgen vroeg:
nog eens even omdraaien
terwijl ik P weg hoor gaan
moed verzamelen
snel iets warms aan doen
koffie zetten


briefje lezen
(dank je wel, jij ook)
verwarming hoog draaien
laptop aan
Nu. nl,
reacties op mijn blog,
mailtjes lezen..
(waarom duurt dat zo lang met die koffie)


naar buiten kijken
weer een grijze lucht
ik haat wolkenloze luchten
(hoewel die sterren wel weer feestelijk zijn)
(let vooral even op de voeten van
de 'mama' in de jurk)
is die koffie nu nog niet klaar


plan maken voor vandaag
even terugdenken aan het weekend
(was gezellig, Fem!)
krant lezen
en eindelijk koffie..
een hele goede maandagmorgen
allen..
-x-

14 opmerkingen:

  1. Oh dat klinkt heerlijk! Helaas zit ik al op mijn werk... Nog héél bedankt voor je kaartje, hij kwam precies op mijn verjaardag.
    Graag stuur ik een kaartje terug, kan ik je adres ergens vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha ha!...die voeten werken niet helemaal goed samen met de rest van haar lichaam = het ultieme maandagmorgen gevoel?...

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit ook net aan de koffie, terug van de fysio...straks een feestelijke etalage maken bij de kapper;-)Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een hele goede morgen :) Ik hoop dat de koffie lekker was :) Je brengt me wel op een idee, ik ga nog eens even een kopje koffie halen en dan weer verder met m'n werk.

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mhhh...met zo'n briefje, zulke kerststerren en n lekker muziekje (koffie drink ik niet) is de maandag zo gek nog niet :) fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen! Hier was het vannacht niet voor 04.00 uur dat ik sliep en om 05.30 klonk het: mama ik ben wakker..............mûh: ik nog niet (en de rest van de dag waarschijnlijk ook niet). Zo'n briefje is altijd zó lief!

    Groetjes
    Miriamzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook een hele goeie morgen, hoewel het nu net middag is, en ook de rest van de dag veel plezier met je plan.
    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, mijn lief kust me gedag, met de mededeling dat ik er NU uit moet, 6.45 uur. Jou opstaan op maandagmorgen is zo gek nog niet, ik fietste even voor 8en in de dikke mist, gadver ....
    Fijne maandag, groet Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondertussen is het hier al goedenavond, maar jou bakje troost ziet er echt heerlijk uit! Dus hop effe eentje voor mezelf zetten en een blogje placeren.
    Een leuke week gewenst
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja , lekker maandag! Is voor mij: naar schilder"les", daarna naar het atelier en leker vilten! Heeeerlijk. knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bewaar zulke briefjes maar..die zijn kostbaar..je hebt vast wel een mooi doosje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. J'adore votre blog, le café espresso et les belles matinées... Vos images sont ecclectiques et formidables à regarder, merci pour ces nombreux petits trésors du quotidien que vous nous partager si généreusement! Au plaisir...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)