woensdag 30 november 2011

Oh oh all those Things (Shop for a Weekend#2)


ik ben een verzamelaar
altijd al geweest
ik had een groot huis
nu een klein (maar evengoed geweldig) huisje
ook al deed ik al veel weg
heb ik Veel te veel over
dus ik sorteer (weer)
pak in en ik strijk
(ik heb de strijkbout weer gevonden
die had best wel Kwijt kunnen blijven wat mij betreft,
want ik heb er gewoon een hekel aan)
dit is wat ik tot nu toe inpakte:











nu hoop ik natuurlijk
dat het Heel Erg Druk en Gezellig word
en dat ik alles kwijtraak
want oh oh
dit is behalve het jaar
van Heel veel Veranderingen
toch wel het jaar van:
Heel-Veel-Gedoe-Met-Spullen...
gebleken..

dus wees welkom
(en misschien doe ik uiteindelijk nog wel een klein
blog-verkoopje met wat Dingen die over zijn
voor degene die niet kunnen komen..
ik gooi het zo maar even op,
goed of slecht idee?)
-het was best lang geleden dat ik het hartje deed
ik vond dat het wel weer een keer kon-
Opgeruimde Woensdag Allen

32 opmerkingen:

  1. ik zou er zo graag bij zijn....want wauw wat een mooie spullen...echt een heel goed idee de blog verkoop...kan ik vast bieden ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 10 dec ben ik helaas in Engeland, dus kan er niet bij zijn. JAMMER!!! Oh oh!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Ingrid! Ik hoop dat er nog een klein beetje overblijft! Kan helaas niet komen omdat ik zelf op een kerstmarkt sta. Ik heb al heel veel leuke spullen gezien, b.v. dat roze geborduurde schortje. Heb zelf vroeger ook zo een gemaakt maar dan in het zwart! Ahhh, herinneringen :)) knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind het opeens heel spijtig dat ik in Antwerpen woon! zo'n mooie stofjes en spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend gezellige spulletjes zeg!! Dat tafelkleed op de strijkplank: geweldig. Je hoort die kat haast snorren omdat ie op zo'n mooi kleed mag staan :-)Ik kan ook niet naar de verkoop komen dus een blogverkoop is zeker leuk. Groetjes en een fijne dag, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn inderdaad geweldige spullen! Maar het is toch een beetje ver zo vanuit België...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij is het ook een beetje ver maar hetz iet er nu al gezellig uit. Gaat vast een succes worden. Opruim ze!!!!! Ik ga vandaag soppen......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn hart gaat eventjes sneller kloppen bij het zien van al dat prachtigs!! Wat een speciaal russisch popje daar op één van de foto's! O kon ik maar komen maar dat zou een beetje zot zijn vanuit België!

    Dusjaaaaa goed idee om alles die over is via je blog te verkopen ;-)

    ALvast veel succes met de verkoop!
    Syl (http://mi-joya.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,

    Wat veel moois ! Heb je mijn ruilpakketje al gehad met de post?

    Veel plezier ervan!
    En je retrolapje is al in gebruik en wat ermee gemaakt is ...komt snel op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne spullen Ingrid, zou heel graag willen komen, helaas... hoop echt op je blogverkoopje (goed idee dus). Heb veel plezier gehad van je tutorial bloemetjesslinger, De Dames zijn nu ook in de leer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O nee, zoveel mooie spulletjes, ben je zeker dat je die wegdoet??? De bambi en het hondje wil ik wel van je kopen....we verzamelen die in onze klas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie een boel leuke vogeltjes! Dus als die overblijven van de markt: gooi ze hier maar in de verkoop!

    Groetjes,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wát een fijne spulletjes! Heb je die nou allemaal in kringloopwinkels en dergelijke gevonden?? Dat is toch ook wel een kunst :)
    Alvast veel succes met de verkoop, maar iets zegt mij dat dat wel gaat goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ontzettend voor een blogverkoopje want ik kan niet komen en ben ook een vreselijke verzamelaar is een groot huis, en als ik dan die geweldige spulletjes van jou zie... <3 (ik dacht, ik doe ook eens een hartje!)

    Succes met de verkoop, dat kan echt geen probleem zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O shit, het hartje doet het hier niet... Nou ja, je weet wat ik bedoel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb zelf een expositie. Ik zie daar wel een punnik-klosje wat ik graag zou hebben! Jammer ik heb geen tijd om langs te komen. Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve ingrid,ik stem ook voor een blogverkoop :) het is voor mij veel te ver weg,maar je hebt zoveel moois, dat ik er heel erg hebberig van wordt. Wel heb ik n vriendin in amsterdam,die ik op je af ga sturen.weet zeker dat ze dit geweldig vind.....wie weet kan ik haar zelfs een verlanglijstje toestoppen na t bekijken van deze blog ;). Ik wens je n hele gezellige dag en n goede verkoop,maar dat gaat vast en zeker goed komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het strijkijzer gewoon ook bij de spullen voor de shop zetten?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik sluit me aan bij de andere Vlaamse blogsters. Zo mooi, maar helaas zo ver. Ik hoop ook op een blogverkoop ...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Graag een blogverkoop, ik wil ook wel even bij je langs komen fietsen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Blogverkoop is een briljant idee! Want Amsterdam is helaas pindakaas iets te ver! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou er gráág even tussen snuffelen, maar je bent -ook voor mij- wel erg ver weg. Als je nog Paddestoelenpunnikklosjes overhoudt dan houd ik me aanbevolen (= Spaardrang)
    Heel veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mocht ik kunnen komen en veel geld hebben, kocht ik bijna alles denk ik! :)

    Doe maar zenne, die veiling achteraf, ben er zeker van dat je nog wel wat spulletjes kwijtgeraakt!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ingrid♥,
    zou ik de stofjes van jou mogen kopen, Amsterdam is voor mij ook helaas te ver??
    Liefs, Anja
    O ja, weet je wat ik vanmorgen tijdens het wandelen met de hond bedacht?: iedere dag weer is een van de eerste dingen die ik doe, kijken op jouw blog, het is net als het 1e kopje koffie of de krant bij het ontbijt. Maar iedere dag weer bedenk jij een nieuw blogbericht en dat vind ik SUPERKNAP♥. In goede en slechte tijden! Ik hoop dat wij bloglezers nog heel lang van Ingthings♥ mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vind ik het even jammer dat ik zo ver weg woon!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schat aan mooie spullen! Wat KNAP dat je er afstand van kan doen. Ik hoop ondanks dat het voor jou minder leuk is dat er wat mooie spulletjes overblijven voor een blogsale :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik stuur m'n zusje uit Amsterdam wel naar je toe...wat een leuke spullen! veel verkoopsucces!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. van al deze mooie spulletjes wordt ik heel blij, Alleen al leuk om naar te kijken. Veel succes met de verkoop, en tja als je wat overhoudt??? Want ik kan ook helaas niet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een blogverkoop is een fantastisch idee! Zeker als je dat hertje niet verkocht krijgt... Maar die zal vast wel heel snel een nieuwe eigenaar vinden.
    En ik had mezelf voorgenomen om niks meer te kopen... ojee! ;)
    Veel succes met de 'live-verkoop'!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh, al die mooie stofjes..... ik kan helaas niet niet, maar anders had ik ze allemaal gekocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jammer dat het zo ver is voor mij.. ik wens je heel veel succes met de verkoop, maar hoop stiekem dat niemand de geborduurde vogeltjes wil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Inderdaad, ook voor mij te ver weg vanuit België. Wat een geweldige spulletjes. Ik stem ook voor een blogverkoop. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)