maandag 14 november 2011

This was this week I saw &thank you


afgelopen vrijdag maakte ik geen 
deze week zag ik
het kwam er sowieso niet meer 
echt van de laatste tijd..


meer dan een jaar geleden
zag ik bij Roos en Daan
elke week, getekend, wat ze zagen, 
na lang aarzelen,
op de een of andere manier,
durfde ik het niet zo goed,
besloot ik mee te gaan doen..


ik had jaren niet meer getekend
wel eens een krabbeltje,
terwijl ik aan het bellen was,
of een poppetje op een envelop,
maar niet zo,
dat je er echt voor gaat zitten..


dus ik tekende 
en ik kleurde
en ik plakte..
ik kon er geen genoeg van krijgen
deed zelfs mee met 


kortom DWZI
heeft iets in mij losgemaakt
waarvan ik niet (meer) wist
dat ik het in me had



het plezier om
eens rustig te gaan zitten
met fijne pennetjes
feestelijke kleurtjes
een nieuwe verfdoos
een wit vel
en gewoon je fantasie laten gaan..

en dan vervolgens
het plezier te delen
door de tekening weg te geven
en gezien de vele enthousiaste reacties
(bedankt daarvoor)
is dat ook gelukt..


maar nu zowel Roos als Daan
ermee stoppen
en ikzelf ook moeite voel
om het elke week voor elkaar te krijgen
stop ik ermee,
niet met tekenen, 
en ook niet met weggeven,
maar niet meer onder de vlag van DWZI
(wat overigens gewoon blijft bestaan,
en op andere blogs te zien blijft,
zeker kijken, want altijd de moeite waard!)


ik zal wel regelmatig
tekeningen op mijn blog zetten
en ze zeker weg blijven geven
maar gewoon wanneer ik daar zin in heb


de meeste van mijn tekeningen
zijn te zien op Pinterest
los van mijn Pins
bijzonder leuk om daar eens rond te kijken

rest mij nog Daan en Roos
hartelijk te bedanken
voor dit geweldige initiatief!
(en voor wat het vervolgens voor mij betekende)

-bedankt!-
xxxx

17 opmerkingen:

  1. Erg goed om terug te beginnen tekenen.
    Je hebt een erg vrolijke retro stijl.
    NIet terug stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je er mee stopt. Ik vond jouw tekeningetjes altijd erg leuk en inspirerend. Ben er zelf ook van aan het tekenen geslagen. Al is het op dit moment veel natekenen :-)
    Hopelijk zien we nog wel regelmatig wat tekeningen verschijnen van je :-)
    Enne....nog bedankt voor je kaart....heel leuk :-) De meiden vroegen....hoezo hartelijk gefeliciteerd...je bent toch niet jarig! haha....na de uitleg vonden ze het wel een heel leuk idee, dus bedankt!
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, wat is het toch mooi dat internet bestaat. Dat jij hierdoor iets van jezelf hebt teruggevonden en dat wij er van mee kunnen genieten.
    Fijne week. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .....groot gelijk, het tekenen wordt nóg leuker als je tekent wanneer je er zin in hebt en níet wanneer je moet tekenen.
    maaaaaar.....door het initiatief van daan en roos ben je gelukkig wél weer aan het tekenen geslagen!!!!:)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zolang je blijft tekenen is er niks aan de hand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan het me goed voorstellen! Je celebrate life hangt op de deur van mijn tut-kamer en ik word er elke dag nog blij van. Dank je wel en blijf creatief! Het is en blijft een heerlijke uitlaatklep! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als het moeten wordt dan voelt dat minder goed. Gelukkig blijf je wel tekenen!
    Ik ben 1 van de gelukkig die een DWZI van je heb & die vrolijkt mij nog dagelijks op!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier hangt ook een DWZI http://vijfvanvanvelzen.blogspot.com ! Ik vind ze allemaal zo leuk en zo vrolijk! Een genot om naar te kijken. Je hebt echt talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond je tekeningen altijd heel mooi!
    Gelukkig dat je er niet écht mee gaat stoppen.
    Nog een vraagje: hoe krijg jij je tekeningen zo mooi op de computer?
    Met onze scanner lukt zoiets niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik keek net even op Pinterest. Mooi om al je DWZI's bij elkaar te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Katrien, ik heb helemaal geen scanner, laat staan dat ik zou weten hoe het werkt, ik plak ze op de muur en dan maak ik er een foto van...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier hangt een DWZI van jou aan de muur, op het kamertje van onze jongste zoon. Wij zeggen trouw elke avond alle dieren die erop staan goedenacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je er niet helemaal mee stopt! Ik vind je 'tekeningen' altijd ongelofelijk inspirerend en ik zou willen dat ik het ook zo kon.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. helaas....
    (vanaf december neem ik de DWZI van Daan en Roos over, ik vind het als enthousiaste nieuweling namelijk erg jammer als het zou verdwijnen). Maar inderdaad als het als een verplichting gaat voelen.....
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe gewoon lekker je ding, ik geniet alvast van jou schrijfsels en tekeningen..
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)