vrijdag 4 november 2011

This week I saw..(a lot)


echt heel veel dingen
mijn hoofd tolde ervan
ik zag 
terwijl ik mijn dozen uitpakte
heel veel dingen terug
waarvan ik niet meer wist
dat ik ze had (och hemel, wat Moet ik ermee?)


ik zag bijvoorbeeld
tussen mijn spullen
heel veel oude kwartetten
blijkbaar vind ik die leuk..
ook zag (en kocht) ik in de kringloopwinkel
een enorme doos
met honderden oude plaatjes
van lucifers-doosjes
uit allerlei landen
(ik heb natuurlijk plaatjes genoeg
maar Deze had ik nog niet)
ik had geen idee wat ik er mee ging doen,
uiteindelijk besloot ik er zelf een kwartetje
van te maken










dat klinkt werkelijk makkelijker dan het is
alleen al voordat ik de doos met plaatjes
had uitgezocht..

dus
als je het leuk vind om een geprint kwartetje
te ontvangen..
(je kan ze ook als een labeltje ergens aanhangen
mocht je niet van spelletjes houden)
laat dan een reactie achter


je kan de kwartetjes ook bij mij bestellen:
(mail me even)
het zijn 32 kaartjes
(ze staan niet allemaal op de foto)
9 bij 5 cm
geprint op stevig papier
blanco achterkant
(kan je er nog iets opschrijven)
de nummering van de plaatjes
is niet als bij 'gewone' kwartetten
het is ook niet speciaal bedoeld voor (kleine) kinderen
ze kosten 8.00 euro
(inclusief verzenden,
voor het buitenland komt daar iets bij)

fijn weekend
(ik kon het niet laten
vind het zo leuk dat ik dat nu kan)
-x-

oja, de schortjes van vorige week
zijn voor Sigrid en haar dochter
als je je adres wil mailen, bedankt

12 opmerkingen:

  1. Oh, het lijkt me heel leuk om zo'n kwartetje te ontvangen! Ziet er gezellig uit! Alvast fijn weekend! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kwartetje!!!! en wat een werk om et allemaal uit te zoeken en te verzinnen, maaaaar........zó leuk:)
    ik doe niet mee met de verloting, wens iedereen succes (hartje) vilterietje (ik heb geen nummeriek toetsenbord:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm meedoen of gelijk bestellen, dat is de vraag... Ik ♥ kwartetjes!
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat wijn drinken nu ook bij het huishouden hoort! Ik doe graag mee, al is het maar daar voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch creatief. En ik zie het ook helemaal voor me. Jij, die druk bezig is met het uitpakken van al die dozen, die wordt 'gevangen' door al het moois op die plaatjes en ineens een kwartet gaat maken. Gewoon omdat het kan en leuk is. :-) Blij word ik er van!

    BeantwoordenVerwijderen

  6. voor je leuke vrolijke blog.
    Dat iemand zo in de sh kan zitten, en een ander toch iedere dag even langs moet om te kijken wat voor moois er voor die dag weer op staat.
    ♥Dank♥
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke keer verbaas ik mij over jou creativiteit -en het delen met ons- van jou!! WAUW WAUW WAUW....een KWARTET...mijn favoriete spel met mijn dochter..op vele zelf verzonnen manieren spelen wij dat spel...dus een nieuw kwartet is bij ons altijd welkom....zeker zo een mooi zelf gemaakt spel als deze....Geweldig Ingrid voor deze inspiratie! X Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gemaakt! Echt top! liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat enig! Mijn dochter en ik zouden het graag spelen, wij zijn ook "plaatjesknippers" en zij een spelletjesmonstertje :)
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige vondst weer en een leuk idee om er een kwartet van te maken!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend gaaf gedaan!!!! Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga er ook weer voor om zo'n spelletje te winnen. En net wat knoopjes zegt, winnen of bestellen that's the question. Maar ook gelijk weer een heel ander spel
    have a nice weekend :)

    en mijn uiltjes jurk gaat definitief mee naar Keulen! Joehoe

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)