woensdag 12 september 2012

Busy with Everything & Nothing...


dus
 het was een rommel,
en Zo kon ik het toch onmogelijk
laten liggen
(hoewel Bambi en moeder,
daar we heel gezellig zitten..)
maar het schoot niet echt op,
met het opruimen..
ik mailde wat, 
kreeg een berichtje van de Knippie,
dat mijn haakwerkjes prima in orde zijn,
en dat ze gebruikt worden
in het December nummer...


werkte aan de voorkant
van het boek
(ik vind het nog steeds zo raar klinken,
alsof ik het over iemand anders heb..)
links op de tafel de letters van de titel (ha)
schreef wat teksten,
ruimde beneden een beetje op
en lijkt nu Aardig geregeld..
(van de werkkamer,
kan ik gewoon de deur dicht doen,
daar zie ik wel een groot Voordeel in..)


ik naaide wat 
op de naaimachine,
ik had er zelfs wel een beetje lol in,
(en de naaimachine leeft nog ; )
om jullie vragen over de boekenstapels
te beantwoorden,
je kan er Gewoon een boek tussen uit trekken,
wel voorzichtig..
af en toe kiept de hele stapel om..


ging nog eens naar boven,
stapelde nog wat op,
maar deed snel de deur weer dicht,
las nog wat verkiezingsprogramma's 
want oh oh,
wat een golf van informatie,
en waar doe je Precies goed aan ?
en ik herschikte nog maar eens
 het een en het ander,
maar echt opschieten deed het niet..


kortom.
ik ben Heel erg bezig geweest,
gisteren,
&
dus,
 is het nog steeds een rommel...

14 opmerkingen:

  1. Op de één of andere manier ziet zelfs jouw rommel er maar wat gezellig en vrolijk uit :-) Mijn rommel wordt altijd Stoffig en Grauwig en Chaotisch. Maar misschien moet ik mezelf gewoon ten doel stellen meer kleur in mijn huis te brengen en al het donkere eruit te doen. Misschien wordt mijn rommel dan wel net zo vrolijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is best een gezellig rommeltje, zo erg is het niet hoor :-)

    Wanneer komt JOUW BOEK eigenlijk uit? Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind jouw rommel vrolijk en gezellig. Ik zou daar prima, zelfs heel graag in leven! En wat een mooie spullen heb jij zeg! Allemaal mooie hebben dingen en gewoon allemaal mijn smaak hè. Super gaaf! ik geniet van je foto's!!!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prima uit zo :-)
    Beter georganiseerde rommel dan alles perfect en woonmagazine-verantwoord! Dit is veeeeeel gezelliger. Hier wordt geleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een heerlijke spullen!!!! En ik heb even goed gekeken naar die losse letters en weet nu wat de titel van je boek is.... ;)
    Hele fijne woensdag gewenst. Ik ga een poging doen om wat gedaan te krijgen. Ben een beetje in lummel stemming vandaag geloof ik. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken niemand die 'rommel' zo gezellig en leuk weet te ordenen! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw Boek staat al op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is het raar als ik zeg dat ik jouw 'rommel' behoorlijk inspirerend vind? Ik wordt er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deuren dichttrekken is zooo lekker! :)
    Boek gaat vandaag op de post (dat je het even weet...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke werkplek! Zo licht... Daar komt de inspiratie vanzelf opborrelen.
    Succes met al je plannen en opdrachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan het niet laten, maar ook ik heb Rommel, of liever gezegt, jongste heeft Rommel, eigenlijk is Rommel van ons allemaal. Hij is oranje rood, heeft een snor punt oortjes en kan heel lief kijken en miauwen. Hier in huis wordt dan ook regelmatig geroepn, Maham... Waar is Rommel.. En als ik dan flauw wil doen roep ik... Onder je bed... Roept ie terug, nee hoor, ik zie hem niet.... En dan zeg ik ( ik weet het ben heel flauw) er ligt amders genoeg.... Hahaha, wat ben je flauw mam...( dat wist ik dus al.)

    En voor jou nog veel succes met verder opruimen...
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, hoe herkenbaar! Niks van aantrekken hoor! Ik vind het er op jouw foto's juist gezellig uit zien. Bij ons is het ook vaak een rommeltje. Manlief houdt er niet van, maar wie maakt de meeste rommel? Juist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach, een huis is om in te leven zegt mijn moeder altijd! En je maakt het wel heul spannend, die sneak van de titel van je boek :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeel herkenbaar. Heel veel gedaan en niets van wat je wilde doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)