donderdag 2 mei 2013

Time to relax ..



dit bordje is precies wat ik nodig heb,
een bordje waarop staat 
hoeveel ik precies kan hebben...
een soort van persoonlijke grens
volgens P mocht je hier wat mij betreft wel
0,145 kilo per vierkante meter van maken 
op het moment...
ik heb het zo druk gehad met van Alles en Nog wat
leuke dingen, minder leuke dingen
dat ik mijzelf volledig voorbij liep (loop)
dan word ik kribbig, heb constant hoofdpijn,
en word paniekerig als ik het allemaal
niet voor elkaar krijg..

 het tijd om een beetje op te laden
(ik vraag mij dan meteen af Wanneer,
zeker met een mogelijke verhuizing op korte termijn)
op zoek naar evenwicht
en mijn eigen Kalme zelf (haha)
dus alles wat nu niet Echt hoeft laat ik,
zo besloot ik niet naar de markt te gaan Zondag
dat scheelt al een dag of wat..
en gisteren ruimde ik het huis maar eens op
(en stofte ik mijn caravans ;)


maakte ik wat opdrachten af,
onder andere voor de Mollie Makes,
beantwoorde ik mail die echt niet meer kon wachten..
hakte wat knopen door (pfff)
om mijzelf de komende dagen wat ruimte te geven,
(met name in mijn hoofd)


en vanmiddag komt Fem
eindelijk, het valt niet mee om Zomaar
2 dagen te plannen dat we elkaar kunnen zien
(zeker omdat we Zover uit elkaar wonen..)
en gaan we lekker kringlopen,
eindeloos bijkletsen en taartjes eten in de zon ;)
ik zie er zo naar uit..
even wat anders..
(de pop, met zwaluwentas (!) kreeg ik van Erika)


en oja ik blijf gewoon bloggen hoor
dat zit voor mij in de categorie ontspanning,
en oja 2 het 1 euro pakketje is voor Arnika
en oja 3 willen Emmel Prutsemieke en Eccentriclady
mij mailen, vanwege het hoogste bod
op een stofpakketje
en oja 3 het bord met de Maximale Belasting
zet ik hier op de schouw
gewoon om me te herinneren
aan mijn persoonlijke grens..

fijne (ontspannen) dag
-X-

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk begin van mijn dag! Goed dat je grenzen gaat aangeven. Sjonge want het is ook allemaal niet niks he!
    Ik wens je een dag met een gouden randje, samen met Fem! En dat jullie maar de mooiste schatten mogen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je, als je voelt dat je het even niet trekt... pas op de plaats maken. Van kringlopen ontspan je en ik wens je dan ook een heel fijne ontspannen dag... met een lach!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK word van kringlopen altijd een beetje zenuwachtig, krijg een jachtig gevoel, zo van: ik moet opschieten want anders hebben al die anderen gekocht wat ik juist wilde kopen........
    Geniet van deze twee dagen en volgens mij bedoel je per vierkante milimeter!!!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet en leeg je hoofd met Fem. Bij wie ik, door jouw verhalen, toch echt een aureooltje boven haar hoofd dacht te zien, op je boekpresentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk ontspannen! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenning! Schrappen waar je kan of wil, alleen dat zal denk ik al voor wat meer rust en ontspanning zorgen.

    Geniet van je dag en dat je maar vele kleine(of vet grote) gelukjes mag vinden!

    Liefs,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo, even aan de rem trekken en relaxen. Deed ik een week geleden ook en echt het helpt (al begrijpen sommigen dan weer niet dat ik dan wel blog...ja! dat is ontspanning voor mij!)
    Fijne dagen met je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je ook een hele fijne, ontspannen dag toe! Er zit ondertussen een mailtje in je mailbox, maar doe maar rustig aan. Voorlopig kan ik toch nog wel door naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van het kringlopen met Fem!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je heerlijke ontspannen dagen toe. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien helpen een paar Yoga oefeningen
    Yoga doet mij altijd erg goed ...

    Veel plezier samen met je vriendin ...

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van je tijd met Fem en Have Fun under the (hopelijke) sun!!!!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oei zo herkenbaar, ik ga de laatste jaren steeds mijn grenzen over. Neem me elke keer weer voor om dit niet meer te doen maar de omstandigheden laten dit niet toe. Niet alle invloeden van buitenaf kun je beïnvloeden helaas.
    Zo heel soms ga ik gewoon ruimen, flink ruimen en merk dat ik zo weer rust in mijn hoofd krijg. En nieuwe creatieve ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan me goed voorstellen dat je even gas terug wilt nemen. De tijd nemen om terug te kijken op wat je de laatste tijd allemaal gedaan en meegemaakt hebt. En er eens lekker van genieten, want ik vind dat je hardstikke trots mag zijn op jezelf! Wel fijn dat je blijft bloggen en Instagrammen, want ik kan daar enorm van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne tijd met Fem. En vergeet niet zo nu en dan stil te staan en te genieten van wat is. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Herkenbaar... rustig aan en zo'n kringloopdagje ontspant sowieso!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zag dat je vandaag je kringloopdagje had, hoop dat jullie ervan genoten hebben, en ben benieuwd naar je vondsten!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)