zaterdag 12 oktober 2013

O my, so many choices..


soms zit mijn hoofd zo vol ideeën
dat ik zelf door de bomen het bos niet meer zie
(of de druppels in de regen)
ik had vanochtend zoveel mogelijkheden 
voor een Mogelijke blogpost, dat ik er gewoon
niet meer uitkwam
ik zou Dit kunnen doen of Dat..
en hoe meer mogelijke foto's ik bekeek
hoe minder ik kon kiezen
dus ik zeg het maar gewoon zo als het is..
ik kom er vandaag niet uit..
dus ik ga eens even wat anders doen
om mijn hoofd wat op te ruimen
zodat ik maandag weer 
kan kiezen uit alle mogelijkheden
die er door heen tuimelen..

ik wens je een heel fijn weekend
(en een opgeruimd gemoed)
-X-

12 opmerkingen:

  1. Herkenbaar.
    Je erbij neerleggen is inderdaad de beste oplossing.
    Niet tegen vechten.
    Geniet van de dingen die wel goed gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon lekker wat anders doen, dat is waarschijnlijk de beste oplossing. Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel herkenbaar!! Goed besluit want daar zou ik nou weer niet opgekomen zijn hihi, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Lekker even je hoofd wat rustiger maken, hopelijk lukt het!
    Fijn weekend!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig weekend gewenst ☺.
    Tot blogs maandag, ben benieuwd.........☺.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt groot gelijk, doe ik ook altijd als het hoofd overstroomd.fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel herkenbaar, storm in je hoofd. lekker uit laten razen en hopen dat er 1 blaadje (of eikeltje) op z'n plekje valt ;) fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelijk heb je!! Veel 'geeltjes' volschrijven met je ideeën wil ook nog weleens helpen! Bij mij in ieder geval... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ken ik ook wel: teveel ideeën. Ik heb te weinig tijd om ze uit te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is nu maandagochtend vroeg. Ik hoop dat je een fijn en ontspannen weekend hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Komt goed! Hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja dat kan ook gebeuren geen nood daar hebben veel mede bloggers af en toe ook last van groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)