maandag 23 december 2013

DIY (maybe for the second time :)



weet je, soms weet ik het niet meer,
dan kijk ik eens in mijn foto-archief,
waar wel een soort van orde in zit,
maar nu ook weer niet zo 
dat het een waterdicht systeem is...
en dan weet ik gewoon niet meer
wat ik nu wel of niet op mijn blog geplaatst heb..
zo kwam ik deze tegen..


het zat in een mapje 
met -kringloopgeluk-diy-projecten-
uiteindelijk niet geplaatst in het boek..
ik had zoveel projecten gemaakt
dat ik er nog wel een boek mee kon vullen..
maar geen idee of het hier al ergens staat..
(en ik had geen puf om mijn blog
te doorzoeken)
nu ja, mocht dat zo zijn,
zou ik gewoon iets anders gaan doen
(je hebt het vast druk zo vlak voor de kerst)
en dan is dit een berichtje voor nieuwe lezers..
zo doe je het:




je kan ze nog maken als last-minute kerstdingetje
maar ook als mobile zijn ze wel aardig :)
(ik zal mij voornemen in het nieuwe jaar
een Echt systeem bedenken..
ik weet natuurlijk niet of dat er van gaat komen..)


nu heb ik hier nog een stapeltje
nieuwjaarswensen liggen,
ik heb wel mailtjes gekregen,
maar er zijn er nog meer..
misschien heb ik je afgeschrikt
door te zeggen dat het slechte kopieën zijn,
maar dat is waarschijnlijk mijn kritische oog
(volgens P valt het reuze mee)
zie het vorige bericht,
hoe je er één kan ontvangen..


nog wat huishoudelijke mededelingen,
ik wil graag een notitieboekje ruilen met:
the confetti option, Be, en Nellies,
en het papieren vosje en vogeltje
opsturen naar Michelle..
als jullie je adres willen mailen
stuur ik het op..
en oja Mevrouw Snoeshaan zou je mij vandaag
willen laten weten of je stofpakket
nummer 4 nog wil kopen?

ik wens je een fijne dag
en ik hoop dat de de rij in de supermarkt
niet al te lang is..

-X-

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk de kerstballen! Enne, zou het niet kunnen zijn dat er al een boel mensen zijn die je adres hebben op de een of andere manier en dat je brievenbus deze dagen uit gaat puilen? Zo van verrassing, leuk, sturen we Ingrid post? Mijn mailtje is in ieder geval onderweg, ik wil wel zo'n "slechte" kopie ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ballen heb je gemaakt ;)

    Fijne dagen

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,... leuk idee... ga ik gelijk proberen en in onze creaboom hangen... o,ja een echte kerstgroet van jou lijkt mij leuk... stuur je je adres naar arenlin-kruijer@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)