maandag 20 oktober 2014

Floating around..


Het was een prachtig weekend,
misschien wel het laatste waarin je buiten 
koffie kon drinken.
Wat ik dan ook regelmatig deed, voor de rest
is de vaart er behoorlijk uit, mag ik wel zeggen..
Dus ik dabberde een beetje rond,
ik geloof helemaal niet dat dat een woord is,
zo noemden wij dat als kind..
(misschien zou het eigenlijk dobberen moeten zijn;)


Ik ruimde eindelijk eens mijn witte kast op,
het is zo ongeveer de enige kast in huis,
waar ik mijn 'dingetjes' in kan bewaren,
en ik stapel altijd net zo lang alles op elkaar
totdat het naar buiten valt op het moment
dat je de deuren open doet..dat was nu het geval..
Ik vond van alles, het valt me op dat ik altijd
vergeet wat ik heb, totdat ik het weer tegenkom..
En ook al deed ik bijna alles weg,
ook deze spullen heb ik dus eigenlijk ook niet nodig :)


Verder maakte ik een afspraak met Lisa van Elle Aime
dat ik op 14 november, een soort van mini workshop
zwanen en bloemen vouwen zal doen in haar winkel,
tevens zal ik daar nog wat boeken signeren.
(dus als je in de buurt van Rotterdam woont, welkom)
Ook zal ik daar begin december wat van mijn overtollige 
dingetjes en wat handwerk verkopen op haar winter-marktje
(maar daar over later meer)
Zaterdagavond bezochten wij een balletvoorstelling 
in Carré, echt fantastisch, hoewel de hoogte van onze 
zitplaatsen me wel even de adem benam..


Zondag maakte ik wat tutorials, zoals ze dat
zo mooi zeggen van de polswarmers en de herfstblaadjes,
die ik hier later deze week zal plaatsen
Ik dronk nog wat koffie buiten,
en dabberde (ha) zo weer het weekend uit..
(en zie je die Flow, dat is een internationaal nummer,
met een zelfmaker (of tutorial) van mij er in :)

Ik wens je een fijne maandag
-X-

11 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ga Rotterdam in de gaten houden! Fijne week, groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doe jij nog veel als de vaart er uit is, bij mij komt er dan werkelijk niets meer uit mijn handen.
    Ook voor jou een fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk verhaal weer, zo op de maandagochtend. Ik geloof dat ik ook gedabberd heb.......wat een zaligheid toch dat weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is 'dabberen' dapper dobberen ;-)
    Carré was voor mij eigenlijk te hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij dabberen ook graag met onze dibbels (=kinderen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook ik had een heerlijk dabber-weekend , leuk boek erbij vive la vie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar verhaal over je kast :)
    fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor wat aandabberen zoals jij het noemt vind ik dat je toch echt een behoorlijk tempo erin hebt en mooie plannen maakt. Fijn om te lezen! En in de Flow international staan... stoer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dabberen is Vlaams voor ter plekke wat ronddtrappelen zonder echt 'vooruit te komen', iets wat je bijvoorbeeld goed kan in slijk en plassen (als kind): we dabberden wat in de modder rond (heerlijk!). Je modderde dus wat aan, bedoel je waarschijnlijk. Maar ik beaam Christel hierboven, in de zin dat je toch nog flink wat werk 'verzet' :-) Waarschijnlijk gebruikte je vroeger dat woord ook, Driewegen is zo heel ver niet van het Antwerpse, waar ik woon... Dabber fijn voort, het kan al eens goed doen!! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ! Dat wilde ik ook net vertellen ! Wij ' dabberen ' idd in de modder en varkens ook !

      Verwijderen
  10. Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die het maffe woord 'dabberen' gebruikt !
    Ook bij ons betekent het een beetje aanlummelen zonder duidelijk plan. (wat niet wil zeggen dat er geen resultaat geboekt kan worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)