vrijdag 21 augustus 2015

Reasons to be cheerful #5 (and goodbye for a week)


De de afgelopen maanden heb een soort handwerk
marathon heb gelopen (gehaakt, gebreid, geborduurd :-)
ben ik een heel einde gekomen, de finish is nog niet 
in zicht maar het gaat de goede kant op...
Dus ik heb al mijn spullen ingepakt en zo ook allerlei
gezelligheden om te fotograferen, daar rond om heen,
en morgenochtend vroeg vertrek ik met mijn dochter
Judith een weekje naar Frankrijk om te fotograferen.
Een soort van moeder-dochter-wol-road-trip..
Heel bijzonder om dat samen met haar te doen,
wij hebben samen een lange weg afgelegd, met veel
hobbels, omleidingen en stopborden om op
uiteindelijk op dit moment uit te komen..


Ik kan je wel zeggen dat ik enige druk voel,
ik heb alles ingezet op deze week om mijn boek 
te fotograferen en ik moet er niet aan denken dat het
niet gaat lukken, dat doe ik dan ook maar niet ;-)
Ik ga gewoon mijn uiterste best doen, zoals ik dat 
voor Vive la vie ook deed, misschien iets te hard,
want ik maakte deze foto met gestreken was aan de lijn,
haha, we hebben hem uiteindelijk wel in het boek gezet
omdat ik hem niet meer opnieuw kon maken..


Dus vandaag verzamel ik al mijn spullen, 
pak mijn gebloemde koffer in, ga ik witte kadetjes halen
om mee nemen (voor het schoolreisjesgevoel)
en ga ik op tijd naar bed, zodat wij morgen in alle vroegte
kunnen vertrekken..
Wij hebben geen Wifi in het huisje, dus ik laat mijn blog
een week voor wat het is, ik zal wel proberen om 
af en toe een foto op Instagram te zetten, in het plaatselijke
cafeetje is wel internet heb ik begrepen.

Tot slot wil ik nogmaals, misschien ten overvloede,
de quote meegeven, die mij vaak door de dingen heen sleept:
Feel the fear, do it anyway!

Ik wens je een prachtige week
-X-

25 opmerkingen:

  1. Geniet ervan en probeer het moeten gevoel een beetje los te laten. Prachtige foto van dat mandje met bloemen.
    Tot over een week....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een week om mooie herinneringen te maken!
    Lieve groet, Desiree.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer Ingrid, ik kijk ernaar uit om de foto;s die je daar maakt te zien hier op je blog.
    Een fijne week en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Ingrid
    Heerlijk gevoel moet dat geven . Een week met je dochter op pad. Genieten jullie er maar lekker van. Heel veel plezier. Dat gaat zeker lukken.
    Lieve groetjes ook voor Judith.
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne week!!! Geniet van alle leuke dingen die jullie gaan doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een geweldige week toe met je dochter! En natuurlijk gaan dat hele mooie foto's worden! Veel plezier, Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat wordt vast een gezellige week! Veel plezier en die foto's komen er wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het komt helemaal goed! Alleen al het feit om dit met je dochter te kunnen doen is geweldig! Veel plezier en tot binnen een week!
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles komt goed, uiteindelijk. Geniet van het unieke weekje moeder-dochter-tijd, zonder te veel onnodig gestress rond deadlines en ge-moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier met je dochter in Frankrijk. En heel veel succes met het maken van de foto's. Dat gaat we; goedkomen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel suc6, maar vooral veel plezier met je dichter. Het gaag je lukken👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel gezellige week gewenst, samen met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wens jullie vooral veel plezier en geniet van mekaars gezelschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk! Hoop dat jullie het fijn hebben en alles kunnen doen wat jullie van plan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jullie ook veel plezier ook nog een beetje genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne week in la douce France, Vive la Vie!
    A bientôt!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg veel succes! En vooral plezier. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maak er een mooie, hartverwarmende, geslaagde week van !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. in twente zegt men,,goodgoan en henig.
    Hartelijke groet,Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel succes met fotograferen in Frankrijk, maar vooral ook heel veel plezier! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha! Inkomens terg lachen om je gestreken was foto!!! Herkenbaar....net iets te veel puntjes op de i!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snos....eigenzinnige woordoverneming...ik heb erg gelachen....moet het zijn dus..

      Verwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)