maandag 3 augustus 2015

Sea


Vanochtend ben ik met het verkeerde been opgestaan,
wat niet helemaal klopt want ik zet altijd twee voeten op de grond,
maar qua humeur is de dag niet echt goed gestart..
Ondanks horren, anti-muggen spul enzo ben ik in 
de afgelopen nachten wel een keer of 30 gestoken,
en het voelt alsof ik soort van in brand sta, waardoor 
ik echt veel te weinig heb geslapen..
Als je dan zo 's nachts wakker ligt lijkt de stapel zorgen
wel 3 keer zo hoog als overdag, er was geen opruimen aan..
Dus ik ga nu even op Reset drukken en kijk (en luister) ik naar 
de foto's van het strand, de leegte, de ruimte,
de wind in je haren, het ruisen van de zee,
Kijk je even mee?




Mooi toch, kalm, vredig en relativerend..

Laten we beginnen met deze maandag, gewoon.. de ene
voet voor de andere..
-X-

9 opmerkingen:

  1. Wat vervelend, maar de foto's zijn wel mooi en zo rustig en kalm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat toch voor iets vervelends dat de dingen 's nachts, of in de (te) vroege ochtend altijd zo veel erger lijken. Ik praat dan op mezelf in dat de ervaring heeft geleerd dat het eenmaal op en uit de veren allemaal reuze meevalt. En altijd is dat ook zo (bij mij). Die muggen helpen ook niet mee zeg. Sterkte! En wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met de jeuk etc. ! De foto´s zijn prachtig....dat er nog zoveel ´leegs´ in Nederland is.......
    hoop dat je dag goed gaat worden!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk, een mug op de slaapkamer. Nog erger is het wanneer blijkt dat het er meer zijn. Ik heb met je te doen.
    De reset-knop kan meerdere keren gebruikt worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die wolken! #Wolkenclub :)
    Laat je hoofd maar leegblazen door de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar vanochtend moest ik een vervelend mailtje sturen die nog steeds in mn hoofd rondspookt....ik kijk even mee naar de strand foto's wellicht dat het helpt. En ja resetknop kan op ieder moment. ik denk maar zo morgen weer een nieuwe dag. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tea tree olie doet wonderen zowel voor de jeuk van de muggenbulten als op je gemoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend die muggen......maar wat een mooie foto's....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echoes from the past4 augustus 2015 om 13:06

    Ohh, ik heb vandaag zo'n dag. Je foto's doen me goed! En goed te weten dat morgen de zon weer schijnen zal. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)