vrijdag 5 februari 2016

A little DIY for Flow


Een week of wat geleden werd ik gevraagd
door de Flow, nee, dat kan natuurlijk niet
want de Flow is een blad en geen persoon, ok,
door Jeannette die voor de Flow werkt, of ik 
een zelfmaker van papier wilde maken voor hun blog.
Ze vond de blaadjes die ik lang geleden eens knipte
wel leuk, maar omdat die al eens op mijn
blog stonden bedacht ik er iets nieuws mee..


De boom heeft hier een tijdje op de muur
gezeten, of misschien beter gezegd gestaan
want zo ver ik weet zitten bomen niet.
Ik heb hem er nu afgehaald want het leek 
me een goed idee om de blaadjes weg te geven
aan iemand die het hele idee wel leuk vind
maar geen in heeft om de blaadjes te knippen..


Het is natuurlijk een kadootje van niets,
want het is een heel leuk werkje om mooi papier
uit te zoeken en mindfull blaadjes te gaan knippen,
met de lente in gedachten maar misschien vind je het
toch wel leuk, laat een reactie achter als je 
ze graag wil ontvangen, op de pagina van de 
Flow staat later vandaag hoe je de boom op 
de muur plakt (ik blog altijd nogal vroeg)


Ik maakte er ook nog wat stoeltjes bij,
want wat is een mooie boom met ruisende blaadjes
zonder een stoeltje om op te zitten,
terwijl je geniet van de schaduw van de blaadjes.
(dat vond mevrouw Little ook ;-)


Op het moment ben ik aan het werk
met nog een opdracht voor de Flow, voor het
zomerboek, daar moet je dus nog even op wachten..

Ik wens je een heel fijn weekend en ik wou dat 
ik je een uurtje op een stoel onder een boom
zou kunnen wensen maar ik vrees dat het weer
dat niet toelaat..
-X-

11 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook een boom op de muur met zulk soort blaadjes alleen die zitten helemaal vast..die van jou zijn leuker/ Maar ik hoef ze niet hoor. De stoeltjes zijn erg schattig, die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke plaatjes!
    Leuke zelfmaker heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De boom op de muur schreeuwt: "Lente!". Maar helaas wordt het niets met zo'n toffe boom in mijn huis.
    Wat bedenk jij steeds gave dingen. Een gevouwen stoeltje met een poppetje onder een boom (eh, plant). Zo origineel, zo grappig.
    Daar wordt ik zo vrolijk van.

    Fijne dag en veel succes met je Flow-opdracht, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een superboom en ik weet een huisje waar hij heel leuk in zou passen.....het huisje van onze vriendin waar op sommige muren nog geen behang zit.....Zij houdt als creatieveling en Flow-verslaafde ontzettend van dit soort liefdevolle kunst :-) Ik waag er dus dit berichtje aan. Fijne dag hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kleuren prachtig van de blaadjes. Hij zou erg mooi staan naast het keukentje dat mijn dochter binnenkort voor haar 2e verjaardag krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik verlang ook erg naar zulk weer dat je heerlijk onder de boom kunt zitten in de schaduw van de ruisende blaadjes . Maar dat zal nog wel even duren. Tot zolang wil ik wel onder jouw blaadjes zitten hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij is de boom ook geen optie...maar...een gevouwen stoeltje weer wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh mooi al die blaadjes, die zouden hier goed passen in de groene woonkamer. Ik doe graag mee! Groetjes van titia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe stoeltjes; ik probeer die zeker eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem net op een van mijn Pinterestborden gezet, ik vind het een plaatje, je blaadjesboom! Nu nog een keer tijd maken om te knippen en te vouwen en te knippen... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi. De stoeltjes zijn ook erg leuk. Heb je mijn stoeltjes ook gezien op mijn blog?
    Ik ben erg benieuwd naar het kleurboek, ik zag op instagram dat ik gewonnen heb, YES, Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)