woensdag 1 november 2017

Verhaaltjes


Weet je wat nu zo grappig is aan de hele kaarten actie
voor mijn moeder, hier op mijn blog, dat zij niet eens 
weet wat een blog is, zij kijkt nooit op een computer,
er ligt daar wel een tablet maar ze weet niet hoe die aan moet.
Ik heb het wel eens geprobeerd uit te leggen wat een blog is,
zoiets als regelmatig een klein verhaaltje vertellen
(inmiddels ruim 2300 verhaaltjes, kan je dat geloven?)
en daar wat foto's bij zetten, die verhalen staan dan allemaal
bij elkaar en mensen kunnen dat lezen als ze dat willen
en misschien er iets bij schrijven, zoiets :-)
Ik snap het beste dat ze dat niet weet, voordat ik aan deze
blog begon, had ik ook geen idee..
En aaah de kaarten, ik kreeg echt een hele stapel, zo lief,
allemaal met zorg en aandacht uitgekozen, soms zelfs
een aardigheidje erbij, op de één de vriendelijke groetjes,
op de andere kaart een heel verhaal, echt heel ontroerend..


Ik heb al heel wat tijd kaarten zitten schrijven, eerst een
stapeltje met mijn vulpen, om ze de bedankjes extra zwierig
te maken, maar het bleek dat ze allemaal gingen vlekken.
Niet erg, want ik heb een heleboel kaarten met mijn logo
op zijn kop, dus ik deed het gewoon opnieuw.
Ik kan van alles maar het beste ben ik toch wel in het
verzinnen van dingen die heel veel tijd kosten, haha.
Maar ik doe het met liefde en volgende week zal ik alle
kaarten naar mijn moeder brengen en haar vragen elke dag
een kaartje uit de mand te kiezen en te lezen, op die manier,
heeft ze heel lang elke dag een berichtje.
Eigenlijk is dat net zoiets als een blog, elke keer een ander
verhaaltje, misschien moet ik mijn laptop eens meenemen
en haar laten zien waar ik nu al jaren mee bezig ben..

Nogmaals hartelijk bedankt voor alle post, ontelbaar veel
karmapunten zijn inmiddels gegeven ;-)

Ik wens je een hele fijne dag
-X-

12 opmerkingen:

  1. Graag gedaan!
    Het is altijd fijn om met een kleine moeite iemand een plezier te doen...
    Als ik jou was zou ik je blog zeker eens aan je moeder laten zien. Ze vindt het vast leuk om te zien dat zoveel mensen telkens weer blij worden van de mooie verhaaltjes en tekeningen die haar dochter maakt!
    Lieve groet, Desiree.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Ik kan van alles maar het beste ben ik toch wel in het verzinnen van dingen die heel veel tijd kosten"

    Heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee, elke dag een kaart uitzoeken om te lezen! mooi hoe je dit voor je moeder doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2300 verhaaltjes dat zou een mooi boek zijn Ingrid. Bundel ze en geef het uit. Ik ben dol op zulke boeken.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om jouw moeder mee te laten genieten van jou blog, maar wacht even tot de kaartenactie iets verder is. Anders is de verrassing er voor haar af.
    Wat een goed idee van Clarle om van de mooiste verhalen en mooiste afbeeldingen op jouw blog een boek te maken. Gewoon in eigen beheer of via een andere uitgever van jouw eerdere boeken.
    Gewoon een mooi boek met overdenkingen, die zo herkenbaar zijn en die voor veel mensen tot denken aanzetten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, leuk, elke dat een kaartje uit de stapel kiezen!
    Ik had gisteren ook (eindelijk weer eens) hele leuke post ;-) Hele goede actie!
    En dat is inderdaad een bijzondere vaardigheid, die ene!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga ook voor de karmapunt en heb vandaag de envelop gepost!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja je raadt het al, die kaart is nog steeds niet de deur uit, sterker nog ik moet hem nog halen :)))
    Ben het eens met degene die dat blogboek opperde!!
    Liefs, Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk om post te krijgen met mijn eigen handschrift :) Maar wat een leuk idee .. elke dag een kaartje pakken. Wens haar veel plezier!!
    Lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik stuurde een kaart. Vind het namelijk een heel leuk idee en hoop, nee denk, dat je moeder dit wel leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaart komt er aan, ik heb hem gister verzonden

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)