vrijdag 16 juli 2010

Laatst vond ik..





op een te hete rommelmarkt
(waarvan de reputatie ondertussen
beter is dan de markt zelf)
een doos met rubberen piepbeesten
dat ging ongeveer zo:
-wat kosten deze beestjes
-50 cent per stuk
-en als ik de hele doos neem?
-dan kosten ze de helft, maar
er mag pas over een half uur iets van de prijs af!
-maar ik vind het veel te warm om te wachten
-ga dan met doos en al onder de boom zitten
en reken dan over een half uur af
-????
-ik heb uiteindelijk het hele
bedrag betaald, tegen zoveel (on)logica)
kon ik niet op..

nb. Guusje(10) heeft de beestjes, kaartjes en de stoffen uitgekozen en neergezet

2 opmerkingen:

  1. Leuke beestjes, me oudste broer heeft een bambi van vroeger
    geloof dat dat ook zoiets is.

    Idd vreemd.. wat maakt dat half uur dan nog uit.

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!
    vooral zo met elkaar!

    dank je wel ingrid voor de ontzettend leuke pannenlappen, met lief briefje en mooi pakpapierje. het hangt (met label er nog aan) in mijn keuken.. denk dat ze daar gewoon mooi blijven te zijn.. prima!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)