vrijdag 8 juli 2011

this week i saw..


heel veel post
hoera!
(en een zwart katje
maar die liep zomaar de tekening af..)

deze week zag ik is een initiatief van Daan en Roos

net als elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is..

de tekening van vorige week is voor cri-cri
als je je adres even wil mailen stuur ik m op

ook dol op post ?
vind je het leuk om een kaartje van mij te krijgen
mail even je adres
ik stuur er 1 naar de eerste 10 

Heel Fijn Weekend!

28 opmerkingen:

  1. wow ingrid , wat ben ik blij met de tekening !! hier dan maar een zonnedansje doen ipv leren dansen in de regen ... heel erg bedankt ... en er is hier iets in de maak voor jou , een gekkigheidje dat je om je af en toe een glimlach om de lippen te toveren in moeilijke momenten... het komt ergens in augustus jouw richting... dus wil je dan ook kouw afres terug mailen ? mijn weekend kan alvast niet meer stuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk cri-cri! Ik ding mee naar de tekening van deze week. Hij is heel mooi. En wat een schattig katje heb je genomen! Hij lijkt een beetje op mijn Casper, die heeft de eerste weken in mijn oksels geslapen ;-)
    Ik wil wel graag een kaartje ontvangen! En ik stuur er daarna ook graag eentje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Ik doe graag mee in de verloting van de tekening, en ik ben gek op post! Stuur ik er ook één terug, da's wel zo leuk!
    Je hebt mijn adres al door een give away in het verleden, maar ik stuur het nog wel een keertje voor de zekerheid.
    Groetjes en alvast een fijn weekend met je heerlijke kitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK wil graag de tekening en ook een kaartje, ben gek op post krijgen. Ik denk dat je mijn adres nog hebt. Heb je mijn pakje ooit ontvangen? Of ligt het nog in threeways???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn ook dol op post :-) Sturen wij jou een leuk iets toe.
    Wat een leuke tekening heb je weer gemaakt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tekening! ZOu ik m winnen omdat ik mijn man heb leren kennen 18 jaar geleden toen ik hem in het dorpscafé vroeg of "hij wist hoe Pipi Langkous nou zo sterk kwam?". Dat was volgens hem hetgeen waar hij op viel (naast mn schattige blote buik die toen zichtbaar was omdat naveltruitjes het toen helemaal waren voor 17 jarigen).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zou mijn dochter Iris van 14 je tekening mooi vinden, ze is dol op jouw manier van tekeningen maken! (Ik roep haar altijd even als er weer een nieuwe verschijnt, maar deze heeft ze nog niet gezien!) Ze is net geslaagd voor haar Italiaanse middenschool...mag ik meeloten voor haar? Ze is de creatiefste dochter in de wereld...;D
    En als je ons 'post' bezorgt, sturen wij je een Italiaans berichtje via de leuke oude weg terug!
    Ciao! Betty en Iris.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid

    Ik hou ook van post ! En stuur graag een kaartje terug.Ook de tekening vind ik geweldig dus doe ik ook hier een poging !
    Fijn weekend alvast !
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Ingrid, ik zou een kaartje leuk vinden maar dan wil ik er wel eentje naar je terug sturen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaaa!!! mijn dochter (5) is gek op post! ook wij sturen graag eentje terug!! alvast bedankt!!
    (o ja, we wonen wel in Turkije) groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer een mooie tekening om weg te geven!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een supertekening !
    Word er vrolijk van.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is that your drawing with the stamps? I love it! I love your new header too!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid,
    Volg je blog al een hele tijd maar nog nooit een reactie geplaatst terwijl ik je graag volg ondanks de donker tijd voor jou blijf je het mooie in dingen zien, erg knap.
    Naar deze tekening zouden we graag mee dingen hij zou geweldig staan op de kamer van m'n dochtertje, en voor mij zijn de plaatjes een feest van herkening van vroeger, super!
    Groetjes ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne plaatjes en dat allemaal op de deurmat :) Je nieuwe header is weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja dol op post maar nu even vooral dol op rust. Wie weet krijg ik van de week een vakantiekaartje van zoon en man.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief! Dagelijks geniet ik van jouw prachtige tekening, deze hangt nl. ingelijst in de keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben niet meer bij de eerste 10, maar ben toch dol op post en de tekening vind ik weer geweldig, dus ding ik dáár graag naar mee:)
    fijn weekend en bergen post!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou van post, maar helaas buiten de eerste 10.... misschien dan de tekening van de week?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, dit is er weer duidelijk eentje om supervrolijk van te worden!
    p.s. vergeet je niet even een linkje te plaatsen op Daans blog? Want naar onze verjaardags DWZI-stempel moet je natuurlijk als postliefhebber wel meedingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige DWZI, allemaal nostalgie uit mijn jeugd, ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. T'is weer een plaatje!
    Hé wat een leuke, nieuwe 'blogbovenkant'...uhh..o ja, header.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een dosis jeugdsentiment in één tekening. Daar word ik helemaal vrolijk van.
    Die wil ik wel in een lijstje doen!
    Ik heb voor jou nog een kaartje klaar liggen, maar heb alleen je adres in threeways. Wil je je nieuwe adres mailen zodat ik je het kaartje kan sturen?
    Fijn weekend,
    groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh, wat een heerlijke plaatjes en tekening alweer!
    Ik ben ook dol op post, dus ik ding graag mee :)

    Heel fijn weekend! en geniet van al je post!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Ingrid heel blij jouw blog gevonden te hebben ik ben net als jij DOL op kleurtjes wat een vrolijke boel bij jouw, groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Ingrid, het is heel toevallig, maar gisteren heb ik ook geschreven over hoe blij ik toch word met post. En pas nu lees ik jouw blogje erover. Jij weet het zo treffend weer te geven, echt heel mooi. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Ingrid, ik ben gek op post en kreeg afgelopen week je mooie jurkjes. Ik stuur mijn jurkjes naar je toe. Heel veel plezier ermee. Kijk even naar dit blog "http://postparels.blogspot.com/" !!! net als jouw Daan! een kunstzinnige student.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, dit is een leuke tekening, met die retroplaatjes! <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)