vrijdag 22 juli 2011

This week I saw..

of eigenlijk hoorde ik
een verhaal over een klein jongetje
laten we hem Pepe noemen
die alleen in de trein naar opa en oma ging
maar per ongeluk in de verkeerde stapte
waardoor hij een tijdje Kwijt was
natuurlijk kwam het uiteindelijk goed
zoals de meeste avonturen..
(de kip en de vogel kwamen niet in het verhaal voor
die heb ik er voor de gezelligheid bij verzonnen..)

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan

net als elke week geef ik mijn tekening weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is

de tekening van vorige week is voor Vilterietje
mail even je adres als je wil

heel fijn weekend
met veel mooie avonturen
(die goed aflopen)
xxx

15 opmerkingen:

  1. waaaaaaaaaah!!!! wat ben ik blij!
    de tekening heeft een heel bijzondere betekenis voor me, dank je wel inge!
    als hij ingelijst is, zal ik er een blogje van maken:)
    #vandaag weer zo'n prachtig verhaal met bijpassende tekening, ik geniet zö van je blogjes, ik hoop dat je net zoveel van onze reacties geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tekening weer, ik doe graag mee!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ingrid, het is weer een prachtexemplaar!! je zou iets moeten doen met al dat illustratief talent in jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal eens met An! Ik vind deze echt geweldig! Fijn weekend, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende tekening!! Het verhaal is minder, wat zullen alle partijen geschrokken zijn zeg.

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. precies mijn Meeske inclusief het soms kwijtraken, gelukkig nog nooit zo erg kwijt... (huiver).

    Annuhmiek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooie tekening Ingrid! Ik doe graag mee. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een avontuur en wat heb je dat mooi getekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het wel fijn vinden als hij gezelschap heeft gehad van een kip en een vogel. Dan was hij tenminste samen kwijt. Ik ben graag met iemand samen een poosje kwijt. Ik vind je plaat dan ook helemaal geweldig! Maar ik vind het wel verdrietig voor opa en oma... Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een ontroerend verhaal (ondanks de goede afloop)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben verliefd op Pepe's rode wangetjes :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke tekening. Voor mij is het vooral de St. Amour klok die me aanspreekt. Wat mooi gedaan. Was er maar zo´n reisbestemming. Ging er meteen naartoe. :)
    Een heel gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een leuke tekening en wat een toeval dat er Amour op het haltebordje staat. Ik lees het boek "de kapper van Amour" en het plaatje past er wonderwel bij, groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. eigenlijk zou ik soms best fijn vinden om even 'kwijt' te zijn ... niemand die je vindt, gewoon eens alles voor jezelf ... het jongetje ziet er eigenlijk ook niet ongelukkig uit ...en fijn dat riet de tekening won !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier zou die tekening wel een heel speciale betekenis krijgen... Little boy lost... onze zoon vond bij ons een nieuwe thuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)