dinsdag 10 december 2013

Thank you & a little swap


allereerst wil ik jullie bedanken
voor alle reacties op de give-away
en eigenlijk sowieso
mijn blog zou mijn blog niet zijn
zonder al jullie reacties,
één van de dingen die ik zo leuk vind
aan bloggen is dat er interactie is,
dat jullie commentaar geven, soms meedenken,
dingen herkennen (dat vooral)
ik heb vaak gedacht dat ik de enige was
die maar wat voort rommelt
(dat blijkt niet zo te zijn..:)


en natuurlijk de complimenten (ha)
en alle aardige woorden...
dat kan ik niet ontkennen, dat is gewoon fijn
ik hou ervan om te delen,
wat ik weet, wat ik niet weet,
mooie dingen, spullen...
en natuurlijk om te ruilen, zoals dit mooie jurkje
wat ik zag op Instagram,
en ruilde voor lapje stof en wat haakwerk...


ook al ken ik de meeste van jullie helemaal niet
toch heb ik het gevoel
dat ik door deze blog ergens deel van uitmaak..
(al zou ik niet precies kunnen omschrijven van Wat..)
met sommige van jullie
heb ik ook in het "echte' leven contact
anderen ken ik een beetje via de mail,
en misschien is er nog een groep
die nooit reageert maar wel meeleest
ik waardeer het allemaal bijzonder..


dus nogmaals bedankt bij deze
gewoon maar een een keer voor alles!
maar er zijn ook nog even wat praktische zaken..
de uitslag van de give-away bijvoorbeeld
ik wil graag een boek sturen naar:
Moose travelling, en Lidia VB
en ik wil graag ruilen  (de papiertjes) met
100& Lin, Trixi en Lisa
als jullie je adres willen mailen,
stuur ik het op.

deze week heb ik als ruil
2 keer 10 sterren, door mij gevouwen
voor het kerstgevoel en al...
mocht je daar zin in hebben
laat maar even weten...

ik wens je een fijne dag
hier staat een prachtig zonnetje over het water
het begin is dus al goed..

-X-

19 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen! Ik lees je blog altijd met veel plezier. Ik wil wel met je ruilen voor een door mij gemaakte vis van stof. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een tof geschrijf weer vandaag!!! ik ga ook elke morgen even kijken wat je gepubliceerd hebt, dus inderdaad, zonder mekaar te kennen, kennen we mekaar toch een beetje... en dat doet plezier
    een prettige dag!! Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd degenen die gewonnen hebben, het is jullie van harte gegund. Dan Ingrid, heerlijk je blog en gemijmer te lezen. Je hebt gelijk er zijn veel gelijkgestemden al dan niet bekenden van elkaar, maar toch fijn om te weten dat je niet alleen bent.
    Fijne dag en ik hoop dat je huisje weer warm is.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Blogland ook fijn. Je komt er heel veel vriendelijkheid tegen.

    De eerste foto vind ik het allermooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees je blog altijd ... reageer niet altijd ...
    Nu dus even wel ... wil wel met je swappen
    krijg jij van mij een paar kerstengeltjes van papier

    Groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil graag ruilen... ik hou erg van sterren. Ik heb kerstbomen op papier b=geborduurd en heb een zwarte en een witte variant. Hoe ze eruit zien kun je op mijn blog bekijken... kan natuurlijk hier geen link neerzetten... maardenkdatjehemleukvindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid, bloggen is gewoon fijn! Ik zou jouw sterren wel willen ruilen tegen een boek van mij (Villa Appelzee Kerst). Zo blijven we helemaal in de kerstsfeer. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ingrid, ik vind altijd heerlijk veel herkenning in jouw blogberichtjes. Niet alleen hebben we onze voornaam gemeen ook het gemijmer, het rommelen, het verzamelen, maar ook het onzekere; doe ik het wel goed, wie heeft wat aan mijn gewauwel ;-)
    In de kerstvakantie ga ik heerlijk met de kids en papier aan de slag om wat van jou DIY te maken.
    Dus blijf jezelf, dan val ik ook niet zo uit de toom ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel graag!
    En voor mij ben jij een voorbeeld, al klinkt dat groot. Jij maakt dingen die geweldig mooi zijn maar niet te moeilijk en je kan het goed uitleggen hoe het moet: ideaal!
    Fijne dag,liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You have such a sweet blog. I love reading, although sometimes I am confused with the Google Translate :-) I love snail mail and swapping too. It makes me feel connected

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je met mij wilt ruilen! Ik had beloofd geen papiertjes met je te ruilen dus dat ga ik dan ook niet doen.;-)

    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ruilen is cool, ruilen is top, ruilen is hip, ruilen is ...wat ik heel graag met je wil doen! Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello from America! We met at your booth at a flea market (I don't remember the name) when I was in Amsterdam in July 2012. I kept your cute blue "ING-THINGS" card and I have had it hanging on my wall since I got back to America from my trip! I very serendipitously stumbled upon your blog and was SO HAPPY to find you! Such cute and creative work you're doing! I would love to do the paper swap from America if it's not too late! No worries if it is. Thanks for making the world more beautiful! Love, Blair

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elke keer weer een klein feestje om je blog te zien
    ik hoor dus tot die groep die elke dag kijkt maar bijna nooit berichtje achterlaat. Altijd bij de koffie, even kijken bij Ingthings en genieten van de praatjes en de plaatjes. Fijne dag. Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blog is elke keer heerlijk om te lezen, elke keer een klein feestje.
    Ook ik zou graag met je willen ruilen voor een handgemaakt engel kaarsenstandaard van hout.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik geniet dagelijks van je berichten en de prachtige foto's. En ik wil wel ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de super-leuke papiertjesswap!
    http://www.100procentlin.blogspot.be/2013/12/papiertjesswap.html

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo! Dit is de allereerste keer dat ik jouw blog bezoek en het is een heerlijke verrassing! Bovendien bots ik plotsklaps op een foto van het boek van Fabriek Romantiek! Zag je ondertussen al eens mijn nieuwste boek 'MAAKBAAR' ? Die is TIG keer beter ;) Als je hem nog niet hebt zie ik een ruil zéker zitten hoor ;) Groetjes!
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)