woensdag 18 december 2013

You is you...


laatst vond ik deze polaroid van mezelf
ik weet niet precies waar ik aan denk,
het lijkt me nogal een wazige blik...
ik heb een zelfgebreide trui aan
en zit tegen de gaskachel aan
(ook toen had ik het al vaak koud:)
 ik was 21 jaar...
het begin van mijn volwassen leven,
onzeker, twijfelend, niet wetend wat te doen,
maar altijd met goede zin..
en nu...een half leven verder,
terugkijkend zie ik
alle verloren gegane idealen en verwachtingen,
gemaakte fouten, verkeerde beslissingen
maar ondanks het feit
dat het niet bepaald over rozen liep,
zie ik zeker ook de mooie dingen,
fijne ervaringen en gelukkige tijden
ik denk dat ik nu eindelijk kan zeggen
het is goed zo, het is gegaan zoals het ging,
ik ben ik
en dat is (over het algemeen)
best plezierig..

ik wens je een fijne dag
-X-

10 opmerkingen:

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)