zaterdag 5 april 2014

Taking pictures and eating cake..


Dus gisteren vertrokken wij,
 mijn zoon Daan , en ik werkelijk in alle vroegte
richting de Vintageloods in Schiedam.
P bracht ons, want die moest toch in Rotterdam wezen..
Nu ben ik helemaal niet goed in vroege ochtenden
(wat Daan nogal treffend verwoorde,
toen ik helemaal kreukelig en suf
mijn koffie stond te drinken:
Je hebt je Cool nog niet helemaal gevonden...)
nee haha, verre van dat,
maar enfin..


De auto was afgeladen vol met mandjes 
met Dingen, waarvan ik dacht dat ik ze wel kon gebruiken
en natuurlijk broodjes met hagelslag
voor het schoolreisjes gevoel...
(een uitstapje is gewoon niet compleet
zonder de ietwat kleffe broodjes :)


In de vintageloods werden wij
bijzonder vriendelijk ontvangen door Esther,
met koffie en een prachtige tulband,
versierd met viooltjes..
Daarna begon het gesjouw met tafels, kasten,
spullen...werden er proeffoto's gemaakt
(ik ben zo blij dat Daan mee was,
ik doe dat nooit, ik klik maar een end)
Ik moest er nog een beetje inkomen.
maar na nog wat koffie en 
styling adviezen van Esther,
maakten wij de ene na de andere foto..


Af en toe liep ik per ongeluk
door het beeld heen..
maar uiteindelijk is het allemaal (denk ik) gelukt..
Tot gisteravond laat 
(nadat wij heerlijk uit eten gingen in Rotterdam)
beoordeelden wij de foto's (wel, niet..jaa mooi, neee slecht..)
Maandag gaan ze naar de vormgever, Casper
en ik hoop...eh nee ik ben er van overtuigd :)
dat het iets moois wordt...

Ik wens jullie een fijn weekend
-X-

15 opmerkingen:

  1. Hoi Ingrid,

    Geweldig hoe je het allemaal weer opschrijft, superleuk en spannend allemaal! Dat schoolreisjesgevoel vind ik heel herkenbaar, bij ons zijn het bolletjes met gebakken ei +aromat.
    Jij ook een fijn weekend gewenst!
    Groetjes van Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest ook lachen om dat schoolreisjes gevoel! Ik word wel weer nieuwsgierig naar alles wat je aan het maken bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt alsof jullie een fantastische dag hebben gehad. Ik ben enorm benieuwd naar het eindresultaat! Een fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben benieuwd naar het resultaat ! PS heb de Flow Special gekocht, je artikel is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zo nieuwsgierig naar het eindresultaat! Heerlijk toch dat schoolreisjes gevoel. Soms, heel soms, zo ik weer heel even kind willen zijn ;-) Alleen al om dat opgewonden gevoel, wat je alleen als kind had, weer te ervaren, Maar volgens mij is jou project ook een reden tot zo'n gevoel!

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te lezen! Wat fijn dat je zoon mee was en ik weet ook zeker dat het iets moois wordt! Ben benieuwd!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt fijn! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch weer fijn als de klus geklaard is, je hebt vast prachtige plaatjes weten te schieten met hulp van je zoon! Leuk dagje zo te horen. Fijne zondag.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne sneak peak. En wat zijn jullie er druk meer, maar het eindresultaat zal wel weer om te smullen zijn.
    Heel veel succes en een fijn weekend!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maak je de foto's zelf? Met welke camera? Ik zou willen dat ik zulke mooie professionele foto's kon maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke plaatjes...van een heerlijke dag! Genieten! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er al veelbelovend uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HayHay!
    Dat klinkt als een heerlijke dag met wat opstart probleempjes ;-) Wat een mooie plek en wat een fijne hulp!
    Zooooo benieuwd naar je boek!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)