woensdag 19 november 2014

Music


Deze foto nam ik in Parijs, oh dat was leuk,
ze zaten bij een cafeetje op een plein,
waar een markt was, zo helemaal als je je Parijs voorstelt.
De vrouw zag er echt geweldig uit
(het is dat ik geen hoeden-hoofd heb :))

Als ik aan het werk ben luister ik altijd naar muziek,
zo maakte ik mijn hele boek luisterend naar Passenger,
niet alleen dit liedje maar steeds opnieuw 
alle albums achter elkaar..
Ken je dat dat je steeds in een bepaalde periode
dezelfde muziek luister, steeds maar weer opnieuw?
Of ben ik de enige die dat doet?
Op het moment ben ik helemaal in de ban 
van het nieuwe album van Ben Howard
het is misschien een beetje somber maar ik vind het 
perfect passen bij deze grijze dagen 
al in de richting van het einde van het jaar..

Waar luister jij naar, op het moment?

Ik wens je een fijne dag
-X-

19 opmerkingen:

  1. Ik luister heel veel naar Asher Quinn maar ook heel veel naar Passenger, sinds ik naar zijn concert ben geweest nog meer dan daarvoor.

    Mooie foto, de foto zou ook heel oud kunnen zijn qua gevoel.

    Fijne dag
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeel herkenbaar, ik kan lang met 1 artiest vooruit. Sting heeft bv bij mij maandenlang in de cd speler gelegen(heb ook veel van hem). Passenger ook tijden trouwens. En allemaal keren ze ook regelmatig weer terug. Heerlijk genieten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtige foto, zou zo jaren vijftig kunnen zijn en zo echt Parijs. Ik heb nooit muziek aan ......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net een antwoord op je vorige blog ingevuld zit ik alweer te tikken maar ik kan het niet laten. wat een mooie foto alweer, ik hou trouwens van de muziek zoals uit de film Chocolat van Rachel Portman, heerlijke gipsy muziek. nog een fijne dag Groetjes Annie K

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lana del Ray is hier favoriet,
    al haar albums achter elkaar het liefst.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat een leuke foto! Eentje voor in de boekjes :) Ik luister de laatste tijd naar een afspeellijst op Spotify die ik uitkies naargelang het moment of de stemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op dit moment nergens naar, hoor alleen de ruis in mijn hoofd.............. Ga straks radio nostalgia aan zetten. Lekker terug naar vroeger................... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben in de ban van Damien Rice, my favourite faded fantasy, een cd om stil van te worden! Misschien wel wat voor jou Ingrid..... zeker even luisteren als ik jou was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt Ingrid voor je fijne muziek tip ben meteen gaan luisteren.... En voor je inspiratie..... Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto! En zo'n baretje zou je prima staan volgens mij! Kun je zelf best haken... Ik luister niet vaak naar muziek, ik vind het heerlijk als het stil is om me heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Ingrid
    Wat een mooie foto. Zo echt Parijs. Heerlijk.
    Mijn absolute favoriet is Yves Montand en dan vooral het chanson Les Feuilles Mortes.
    Daar kan ik eindeloos naar luisteren en bij wegdromen.
    Fijne dag en geniet lekker van de muziek.
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fantastische foto!
    Bruce Springsteen is mijn all time favourite. Maar nu luister ik naar de Top 1000 van Q-Music. Met allemaal 'oh ja, die waren er ook nog' liedjes.
    Jij ook een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, wat een mooie foto, sfeervol.
    Ik luister elke dag naar de pianoconcerten van Beethoven en de vioolconcerten van Brahms, Beethoven en Bruch. Dit elke dag, al tijden en verder op Spotify naar wat bij mijn stemming van het moment past.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto...heerlijk toch op straat je muziek laten horen....ik luister naar..SAD SONG – Rowwen Hèze & Mattanja Joy Bradley....soms uren is een heerlijk luister liedje...

    fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik luister met je mee naar Ben, geweldig zijn muziek. Jammer dat je deze gezellige tafereeltjes in Holland niet ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een meest geweldige foto zeg! Wat leuk dat je het zo in het echt gezien hebt. Ben Howard is mij niet bekend, ik ga meteen eventjes luisteren... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik luister heeerlijk naar Sons of Korah! Daar wordt ik rustig van.......... Prachtig Parijs Plaatje trouwens.......

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik luister graag naar Elbow vooral dit nummer: http://youtu.be/f724-IJc1wM

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)