maandag 25 januari 2016

Cousin Violet


Waarschijnlijk loop ik hopeloos achter
en heeft iedereen het allang helemaal gezien,
maar ik ben helemaal in de ban van Dowton Abbey,
de serie over een Engelse familie aan het
begin van de vorig eeuw..
Sind ik netflix heb en ik het zomaar aanklikte,
ik had er zelfs nog nooit van gehoord, kijk ik elke 
dag een aflevering en ik vind zo ongeveer alles 
leuk eraan, maar met name cousin Violet,
de oude dame met haar ongelofelijke geestige
en droge commentaren..
Dus mocht je het nog niet gezien hebben dan
lijkt me dit de tip van de week..
wat waarschijnlijk net zoiets is als zeggen dat je zo'n 
fijn nieuw vervoersmiddel hebt ontdekt
wat een fiets heet, haha, maar enfin..
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind..

Ik wens je een fijne dag
-X-

22 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen enkele aflevering gezien ;-) Lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, dan heb je alles nog voor je. En Ageeth ook!
    Leuk die tekening met tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha,ha ik heb het vorig jaar ontdekt op netflix.Ik vindt het netjes als je het bij 1 aflevering per dag kan houden.Ik was zo nieuwsgierig. Maar veel kijk plezier en waan je in een ander land in een andere tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja...zucht...Downton Abbey....heeeeeerlijk!! liefs, Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig heb ik er afgelopen week ook over gedacht er maar eens mee te beginnen. Misschien dat ik het na jouw bericht ook maar moet doen! En het dan ook houden bij één aflevering per dag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar de mooiste opmerking vind ik What is week-end? Ze zegt dit in de eerste serie als Michael de nieuwe erfgenaam die gewoon werkt, op bezoek komt.
    Je tekeningetje is enig. Hartelijke groeten, beerta.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh ik heb er vorig jaar in een weekje 4 seizoenen doorheen gejast! Heerlijke serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa jammer genoeg heb ik ze allemaal al gezien! Ook het laatste seizoen op tv. Maar geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben stilgevallen halverwege, maar zag dat er een nieuw seizoen op staat nu.
    Toch eens verder kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och, Downton Abby... Ik was meteen na de eerste aflevering verslaafd! Nu alle 4 seizoenen die op Netflix staan gezien en ik mis ze allemaal zo :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw handgeschreven quotes and bijpassende tekeningen worden steeds mooier. Deze is wel een lijstje waard.
    Helaas heb ik nooit naar Downtown Abby gekeken, maar ik heb er zoveel over gehoord. Misschien toch ook eens proberen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé ingrid, vorig jaar in Frankrijk keek ik dagelijks een aflevering met mijn moeder mee.....maar om nou te zeggen....ik wil de hele serie zien....nee....maar geniet er vooral erg van. Wegduiken in een verfilmd verhaal is altijd heerlijk. Graag. Ineke.
    Verlang je ook zo naar dishoek als het in de winter zo lente achtig is als vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooohhh jaaaaaa, Downton Abbey!! Ik kende het al van tv maar heb laatst ook via Netflix de eerste vier seizoenen weer gekeken. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier nog een grote fan :) Ik heb alle jaargangen op dvd (ook ouderwets, haha) en wacht nu op de laatste serie, al heb ik die wel al gezien! Violet heeft inderdaad geweldige uitdrukkingen, zo zei ze laatst als antwoord op een vraag of ze ooit nog wel eens verliefd geweest was: 'Het meest persoonlijke waar ik antwoord op geef is of ik misschien een sjaal nodig heb.."

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaas elke aflevering al gezien die er ooit gemaakt is ...
    En nu is er een definitief einde aan gekomen , zo jammer ...
    Mister Selfridge is ook een aanrader en the Paradise , beiden ook op Netflix !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zaaaaaalige serie! Heb alle afleveringen gezien maar met name het laatste seizoen, seizoen 6 vond ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke serie. Vorig jaar ontdekt op Netflix tijdens mijn burn-out. Heb alleen serie 5 niet gezien. Hoop dat die ook nog komt op Netflix.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben helemaal fan en heb alles gezien! Zeker nicht Violet is favoriet.
    verkoop je deze tekening ook of heb je er een kopietje van? Ik zou zo blij zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. :-D Heerlijke serie inderdaad! Ik ben ook een grote fan :-D Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vind je van de muziek van Betty Serveert. Was echt totaal verrast

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)