vrijdag 6 januari 2017

Koud


Vanuit de ziekenboeg (zonder verpleegsters :-)
wens ik je een heel goed weekend..
Ik begrijp dat het hier ook gaat sneeuwen en 
misschien zelfs ijzelen, dat is dan weer minder fijn, 
Dus doe voorzichtig, doe je je jas dicht en zeker
de bovenste knoop (gratis advies wat ik kreeg, en weer
doorgeef aan jou, van bloglezer van het eerste uur; Dries.)
Ik zak met een breiwerkje en een kopje thee op de bank
en ik hoop dat het virusje wat ik heb opgedaan
mijn huis zal verlaten en buiten zal bevriezen
(haha, dat zal hem leren..;-))

Dagdag
-X-

15 opmerkingen:

  1. Allereerst een gelukkig en vooral gezond 2017.
    Sjonge, ik lees hier dat je het flink te pakken hebt, bah!!
    Gelukkig ben je je humor nog niet verloren, ik moest zo lachen om je opmerking "dat zal hem leren".!!
    Ziek het maar goed uit, ik heb ooit eens een goeie griep gehad en daarna wen nasleep van enkele maanden, dus kijk goed uit en ga niet te snel (ook een gratis advies😉).
    Vitamines, slaap en paracetamol, verder moet je het "ondergaan".
    Beterschap en sterkte.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, nog steeds niet beter? Hardnekkig virus hoor! Goed uitzieken dan maar (zoals mijn oma vroeger zei) en veel drinken :) En ik zal de bovenste knoop van mijn jas dichtdoen als ik naar buiten ga (kan niet in het echt, mijn sjaal doe ik er altijd onder). Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely bright yellow on that hat....feel better soon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap en probeer er van te genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap, en hoop dat je snel weer beter bent, ene ik maak mijn bovenste knoop dicht. Probeer toch te genieten van het weekend, met slecht weer kun je lekker in een hoekje van de bank kruipen.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah bah, ziek..! Hopelijk is hij ondertussen bevroren! ;-)

    Groetjes Marijke
    zusjeknus.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap. Hier ligt een laagje sneeuw en vooral vannacht was het erg koud. Maar...er is een heerlijk zonnetje bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geen genade voor het virus. Eruit jij! En ook binnen goed warm aankleden dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zonder verpleegsters is wat behelpen. Goed om jezelf te vertroetelen en lekker al breiend en thee drinkend uit te zieken. Heel wat veiliger dan de weg op te gaan met sneeuw en ijzel.

    Beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verstandige , lieve opmerking van die bovenste knoop. Door dat kiertje kan namelijk nog ehel veel kou binnenkomen. Ik moest meteen denken aan de vrouw van commissaris Maigret die altijd zei, ....doe je jas aan en ej sjaal om want het is koud buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap en inderdaad lekker op de bank met een haakje of breitje..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap! Laat dat virus maar de pip krijgen (da's een vreselijke ziekte haha)
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop dat je al weer wat beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)